سوانح جاده‌ای در تربت‌حیدریه ۱۷ مصدوم برجا گذاشت
عکس تزیینی است

تربت حیدریه - ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: ۱۷ نفر بر اثر ۲ حادثه ترافیکی در جاده‌های شهرستان تربت‌حیدریه مصدوم و توسط اورژانس ۱۱۵ امدادرسانی شدند.

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، دکتر محمد جواد امیری روز چهارشنبه افزود: در حادثه نخست که ساعت پنج و ۴۰ دقیقه صبح امروز ( چهاردهم شهریورماه) رخ داد، ۲ خودروی سواری سمند به‌صورت رخ به رخ در منطقه «مهنه» تربت‌حیدریه برخورد کردند.

وی ادامه داد: هفت نفر در این تصادف مصدوم شدند که چهار نفر از آن‌ها توسط کارشناسان عملیاتی پایگاه اورژانس مهنه به بیمارستان امام رضا (ع) فیض آباد انتقال یافتند و سه نفر دیگر به صورت سرپایی خدمات دریافت کردند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه بیان کرد: حادثه دوم حوالی ساعت هشت و ۱۵دقیقه امروز به دنبال برخورد خودروی دنا و پراید در مسیر تربت حیدریه به مشهد و پس از پل «سرهنگ» به وقوع پیوست.

وی گفت: تعداد مصدومان در این حادثه به ۱۰ نفر رسید، چهار نفر از مصدومان توسط آمبولانس پایگاه اورژانس سرهنگ به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل و سایر آسیب‌دیدگان به صورت سرپایی درمان شدند.

امیری افزود: تیم‌های عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی در هر ۲ حادثه به‌طور سریع و موثر با مدیریت مرکز ارتباطات و هدایت عملیات برای امدادرسانی به صحنه‌های تصادف اعزام شدند.

وی تأکید کرد: رعایت قوانین رانندگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امیدواریم با همکاری تمامی افراد و نهادها شاهد کاهش تصادفات و حوادث ترافیکی در منطقه باشیم.

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در محدوده تربت حیدریه، مه ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر از مردم این شهرستان‌ها در مرکز خراسان رضوی خدمات ارائه می‌کند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha