آسمان مشهد صاف و پایدار است

۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۴
کد خبر: 85587262
آسمان مشهد صاف و پایدار است

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وضعیت جوی و آسمان مشهد و دیگر مناطق استان برای امروز و فردا (پنجشنبه) صاف و پایدار است.

علی الهی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین دمای هوای مشهد برای امروز بین ۱۶ و ۳۳ درجه سلسیوس در نوسان خواهد بود.

وی بیان کرد: برای روز پنجشنبه دمای هوا در مشهد حدود سه درجه افزایش خواهد یافت و پس از آن از روز جمعه شاهد کاهش دما در مناطق مختلف استان خراسان رضوی خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: برای روزهای جمعه و شنبه آینده به تناوب پدیده غالب جوی در استان افزایش سرعت وزش باد در برخی نقاط همراه با گردو خاک و کاهش کیفیت هوا و کاهش میدان دید خواهد بود.

وی کانون وزش باد در خراسان رضوی را نواحی بادخیز غرب و جنوب خراسان رضوی عنوان و تصریح کرد: در این مدت انتقال ذرات گرد وغبار به سایر نواحی از جمله مناطق مرکزی استان دور از انتظار نیست.

الهی گفت: قوچان با کمینه هفت درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه ۳۷ درجه به ترتیب سردترین و گرم ترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند، همچنین بیشترین شدت وزش باد در این مدت در تایباد، با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha