قضاوت داور مازندرانی در رقابت‌های تکواندوی نوجوانان جهان

ساری- ایرنا- ایمان اکبرزاده، داور مازندرانی برای قضاوت در رقابت‌های تکواندو نوجوانان جهان راهی کره جنوبی می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی هیات تکواندو مازندران، فدراسیون جهانی تکواندو، ایمان اکبرزاده، داور بین المللی کشورمان و رئیس کمیته داوران مازندران را برای قضاوت در رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان به کره جنوبی دعوت کرد.

چهاردهمین دوره رقابت‌های نوجوانان جهان ۱۰ تا ۱۵ مهرماه به میزبانی کره جنوبی در شهر «چانچئون» برگزار خواهد شد که در این رویداد ایران در بخش بانوان و آقایان چهار نماینده دارد، در کادرفنی فیض الله نفجم به عنوان سرمربی و اسماعیل اسماعیل پور به عنوان مربی در بخش آقایان حضور دارند و داور بین المللی اهل بابل به منظور قضاوت‌های عادلانه به میدان جهانی می‌رود.

اکبرزاده سابقه قضاوت در رویدادهای مهمی همچون چالش گرندپری، گرنداسلم، قهرمانی جهان مکزیک، قهرمانی نونهالان جهان، فستیوال دانشجویان جهان در کره جنوبی و کمپ المپیک را دارد.

قضاوت داور مازندرانی در رقابت‌های تکواندوی نوجوانان جهان

مازندران قهرمان جوجیتسو برزیلی کشور شد

بیست و چهارمین دوره مسابقات جوجیتسو ‌BJJ کوبودو، قهرمانی کشور و یادواره هشت سال دفاع مقدس و یادواره شهدای خدمت به میزبانی تهران با قهرمانی تیم مازندران به پایان رسید.

در این مسابقات تیم جوجیتسو برزیلی استان مازندران با چهار مدال طلا، هفت مدال نقره و ۶ مدال برنز توانست به مقام اول دست پیدا کند.

امیرعباس انوری مربی تیم ملی جوجیتسو برزیلی به عنوان مسئول کمیته فنی مسابقات ایفای نقش کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha