شمارشگر ۷۷ درصد از مشترکان سه فاز تجاری پرمصرف خراسان رضوی هوشمند شد

مشهد- ایرنا- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: شمارشگر (کنتور) هوشمند کنترل پذیر از ابتدای تیرماه امسال تاکنون، برای ۵۷۴ مشترک معادل ۷۷ درصد از جامعه آماری سه فاز پر مصرف تجاری احصاء شده در این استان، نصب و جایگزین شمارشگر قبلی شده است.

مهدی دهقان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۱۵۹ هزار و ۸۶۸ مشترک تجاری در خراسان رضوی وجود دارد که هم اکنون تعداد پاساژها و مجتمع های تجاری شهرستانهای خراسان رضوی ۳۴ مورد شامل هزار و ۱۳۰ مشترک است که پیرو دستور کمیته عالی مدیریت بار و مصرف انرژی در خصوص مدیریت بار مصارف پاساژها و مجتمع های تجاری، اقدامات لازم در این مدت برای مدیریت بار و بهینه سازی مصرف انرژی این مشترکان انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: در این مدت کارشناسان مدیریت مصرف و مجریان هر شهرستان به همراه نیروهای عملیاتی در قالب ۳۶ گروه به همه مجتمع های تجاری، اصناف و پاساژها به تعداد چهار هزار و ۹۲۷ مشترک، مراجعه حضوری کردند و راهکارهای مدیریت مصرف برق در اوج بار تابستان و ابلاغ دستور دادستان مبنی بر الزام تعطیلی پاساژها و مجتمع های تجاری و واحدهای صنفی در ساعات ۱۲ تا ۱۷ را ارایه دادند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: برگزاری ۲۹۳ مورد تمرین جمع آوری لامپهای پرمصرف واحدهای تجاری در شهرستانهای خراسان رضوی از دیگر برنامه های مدیریت بار مشترکان تجاری از ابتدای تیرماه امسال تاکنون بود که جمع آوری ۶۵۹ لامپ پر مصرف را در پی داشت.

دهقان قطع برق هزار و ۷۳۰ مشترک تجاری پرمصرف به مدت ۲ ساعت و صدور هزار و ۵۵ مورد اخطاریه به مشترکان تجاری پرمصرف را از دیگر برنامه های مدیریت بار مشترکان تجاری استان در این مدت برشمرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha