ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز تغییر یافت

تبریز- ایرنا- مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز از تغییر ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی این شهر خبر داد.

به گزارش ایرنا از این سازمان، محمد حسین زاده روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: با توجه به ابلاغیه‌های صادره و تغییر ساعت کاری ادارات و با هدف رعایت اصل بهره وری و کاهش هزینه‌ها و به منظور برنامه ریزی سفر شهروندان برای دسترسی مناسب به ناوگان حمل و نقل عمومی، ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه در کلیه خطوط ملکی و خصوصی از شنبه ۱۷ شهریور ماه به روال قبل باز می‌گردد.

وی افزود: اتوبوس های این سازمان از تاریخ قید شده و در روزهای عادی از ساعت ۶.۱۵ صبح تا ۲۰.۳۰ و در روزهای جمعه و تعطیل از ساعت ۷.۱۵ صبح تا ۲۰ به خدمات رسانی به همشهریان عزیز مشغول خواهند بود.

مدیر عامل سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری تبریز گفت: پس از پایان خدمات عادی اتوبوس‌های تندرو خط شبانه در این مسیر حدفاصل آبرسان تا راه آهن و بالعکس فعال خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حدود ۶۸ خط اتوبوسرانی در تبریز وجود دارد و روزانه ۴۵۰ تا ۴۶۰ دستگاه اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی این شهر و بخش خصوصی در این خطوط در حال خدمات رسانی به شهروندان و جابجایی مسافران درون شهری هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha