نایب قهرمان پارالمپیک: بعد از هر سختی شیرینی است

تبریز- ایرنا- نایب قهرمان‌پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ در رشته پاراتکواندو گفت: با تسلیم نشدن و تلاش بیشتر می‌توان بهترین خود بود زیرا بعد از هر سختی روشنایی و شیرینی است.

زهرا رحیمی پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهید مدنی تبریز که با استقبال هم استانی های خود همراه بود، در گفت‌وگو با ایرنا در توصیه‌ای به دانش آموزانی که شرایط جسمی مشابه او را دارند، اظهار کرد: خودشان‌ را به هیچ‌ عنوان‌ دست کم نگیرند و بدانند که شرایطشان، محدودیت نیست.

وی افزود: با تسلیم نشدن و تلاش بیشتر می‌توانند بهترین خودشان باشند.

وی در خصوص سخت ترین رقیبی که در رقابت‌های پارالمپیک داشت، اظهار کرد: حریف اولم که از کشور چین و قهرمان جهان بود، سطح بالایی داشت و سخت ترین رقیبم بود.

رحیمی گفت: مدال نقره برایم انگیزه‌ای شده تا راهم را ادامه دهم و در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۸ بتوانم پرچم کشورم را تا بالاترین نقطه بالا ببرم.

وی ادامه داد: خانواده‌ام، بزرگترین حامی من تا امروز بودند که دست بوسشان هستم.

رحیمی همچنین اظهار کرد: مدالم را تقدیم شهدای غزه و به خصوص کودکان مظلوم غزه می‌کنم.

به گزارش ایرنا، زهرا رحیمی ۱۵ ساله، نایب قهرمان پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، اهل شهرستان مرند آذربایجان شرقی است با استقبال جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده و اقوامش امروز وارد تبریز شد.

جشن استقبال از این قهرمان عصر امروز در زادگاهش مرند برگزار می‌شود.

زهرا رحیمی نماینده وزن ۵۲ کیلوگرم پاراتکواتدوی بانوان ایران به مدال نقره پارالمپیک پاریس دست یافت.

در رقابت های وزن ۵۲- کیلوگرم پاراتکواندوی پارالمپیک پاریس، رحیمی پس از پیروزی برابر حریفانی از چین، برزیل و گرجستان در مسابقه پایانی به مصاف سورن‌جاو اولامبایر از مغولستان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha