۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85587952
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

بخشنامه ساعت کاری جدید ادارات خوزستان ابلاغ شد

۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۹
کد خبر: 85587952
بخشنامه ساعت کاری جدید ادارات خوزستان ابلاغ شد

اهواز- ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان بخشنامه ساعت جدید فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را ابلاغ کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری خوزستان، حجت الله دهدشتی پنحشنبه در این خصوص بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان اداری و استخدامی کشور زمان فعالیت اداری دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری بانک‌ها (دولتی و خصوصی) شهرداری‌ها و سایر نهادهای عمومی در خوزستان از تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ به حالت قبل برگشت.

وی گفت: ساعت آغاز به کار ادارات خوزستان از تاریخ ۱۷ شهریور ماه جاری هفت و پایان کار ۱۵:۴۵ دقیقه است.

دهدشتی افزود: ساعت آغاز به کار مراکز آموزش عالی پژوهشی و بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها از ساعت هشت صبح است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خوزستان ادامه داد: مراکز امدادی و بهداشتی و بخش‌های ارائه دهنده خدمات عمومی، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری و آتش‌نشانی‌ها موظف هستند در خصوص کارکنان شاغل در حوزه اداری بر اساس این بخشنامه طبق روال قبل و ضوابط مربوطه نوبت کاری ارائه خدمت کنند.

وی زمان فعالیت بانک‌ها را بر اساس دستورالعمل شورای هماهنگی بانک‌ها اعلام کرد.

دهدشتی تصریح کرد: همچنین کارکنان شامل قانون شماره ۴۵۸۱۸ ،موضوع کاهش ساعت کار بانوان شاغل دارای شرایط خاص و قانون شماره ۳۱/۵۷۲۶ موضوع حمایت از حقوق معلولان استفاده می‌کنند از تاریخ ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ از مزایای قوانین کاهش ساعت کار بهره‌مند می‌شوند.

ویوگفت: به مناسبت بازگشایی مدارس در راستای حمایت از خانواده‌ها و کاهش دغدغه والدینی که هر ۲ در دستگاه‌های اجرایی شاغل هستند و فرزند محصل در مقطع پیش دبستانی و دبستان دارند دستگاه‌ مربوطه در تعامل با یکدیگر مکلف هستند با شناور شدن ساعت شروع به کار یکی از والدین موافقت و همکاری کنند.

دهدشتی افزود: کارکنان زن سرپرست خانوار که دارای این شرایط می‌باشند هم مشمول همین بند هستند.

به گزارش ایرنا، تابستان هر سال به دلیل شرت گرما و صرفه جویی در مصرف برق ساعت کاری ادارات خوزستان کاهش می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha