۱۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۴۵
کد خبر: 85588118
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه شیراز: همه برای موفقیت دولت چهاردهم تلاش کنند

شیراز- ایرنا- نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز گفت: امروز همه باید تلاش کنند تا موفقیت خوبی برای مجموعه دولت چهاردهم در راستای تحقق اهداف نظام و خواسته‌های رهبر معظم انقلاب رقم بخورد، عزت و عظمت ملی افزایش یابد و در پایان کار دولت، دشمنان احساس کنند که عقب رانده شده‌اند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، آیت الله لطف الله دژکام، پنجشنبه در دیدار با وزیر کشور در شیراز با اشاره به لزوم توجه به ثبات مدیریت افزود: برای پیشبرد کارهای برنامه هفتم توسعه و پیش بردن برنامه‌ها باید ثبات مدیریتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: تغییر مدیریت بدون یک دلیل قطعی شاید تنها منجر به عقب انداختن اجرای برنامه هفتم و دیگر اهداف و برنامه‌ها شود.

امام جمعه شیراز: همه برای موفقیت دولت چهاردهم تلاش کنند

امام جمعه شیراز اظهار کرد: مسائل اجتماعی کشور که به نوعی در حیطه وظایف وزارت کشور قرار می‌گیرد دچار حساسیت‌ها و حتی بعضا بحران‌هایی است.

وی افزود: کمیته اندیشه ورز به توصیه رهبر معظم انقلاب در همین راستا در مجلس خبرگان شکل گرفته است تا مسائل اجتماعی را از حیث سیاست گذاری و بازخوردی که سیاست‌ها از متن جامعه دارند بررسی کند و در صورت نیاز، سیاست گذاری‌ها شود.

آیت الله دژکام گفت: تبادل اطلاعات و ارتباط بین مجلس خبرگان رهبری و وزارت کشور می‌تواند در این راستا مثمرثمر باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha