آزمون کارشناسان استاندارد شمال شرق کشور در مشهد برگزار شد

مشهد-ایرنا- مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: آزمون گزینش کارشناسان رسمی استاندارد در استان های خراسان رضوی، خراسان جتوبی، خراسان شمالی، گلستان و سمنان روز جمعه در مشهد برگزار شد.

سیدمحمد سجادی عطار روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارشناسان رسمی استاندارد به عنوان افراد حقیقی، متخصصان مورد اعتماد سازمان ملی استاندارد هستند که در کنار شرکت های بازرسی و آزمایشگاه های همکار به عنوان مجموعه های حقوقی این سازمان را در اجرای تکالیف و وظایف گسترده خود یاری می دهند.

وی ادامه داد: امروز ۲۱۰ داوطلب در پنج حوزه تدوین و بازنگری استاندارد، آموزش، ارزیابی انطباق، اندازه شناسی و تایید صلاحیت در آزمون یاد شده شرکت کردند.

مدیر کل استاندارد خراسان رضوی گفت: پارسال پس از ۱۲ سال آزمون کارشناسان رسمی استاندارد در کشور برگزار شد که در حوزه استانهای شمال شرق ۳۰۰ نفر شرکت کرده و در نهایت ۳۰ نفر پذیرفته شدند.

سجادی شمار بازرسان رسمی استاندارد در خراسان رضوی را ۲۰۰ نفر عنوان کرد و ادامه داد: نتایج آزمون امروز حدود یک ماه دیگر مشخص خواهد شد البته گزینش کارشناسان حوزه تایید صلاحیت به مصاحبه نیز نیاز دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha