۱۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۰۳
کد خبر: 85588428
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی، جنایت علیه بشریت است

آستارا - ایرنا - امام جمعه شهرستان آستارا با بیان اینکه جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی جنایت علیه بشریت است، گفت: مجامع حقوق بشری که ادعای دفاع از مظلوم را دارند اما دست روی دست گذاشته اند در حق مردم فلسطین خیانت می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا صالحیان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا ضمن محکومیت جنایات اسرائیل در حق مردم مظلوم فلسطین اظهارکرد: این رژیم کودک‌کش با جنایات انجام داده در قبال زنان و کودکان بی دفاع فلسطین اوج سفاکی و رذالت خود و بی‌اعتنایی به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید و ماهیت ضد بشری خود را به همگان نشان داد و مجامع حقوق بشر که همواره ادعای دفاع از حقوق مردم و مظلومان را دارند در مساله فلسطین که موضوع اصلی جهان است با سکوت خود و عدم اعلام موضع مناسب در قبال جنایات اسرائیل و هم پیمانان وی، خیانت می کنند.

وی افزود: امروز بسیاری از مردم جهان به خوبی می دانند که حق با مظلومان فلسطین است و به شهادت رساندن بیش از ۴۰ هزار نفر از مردم مسلمان فلسطین به خاطر حفظ منافع خود و کشورگشایی محکوم است و در هیچ قاموسی نمی گنجد.

امام جمعه شهرستان آستارا با بیان اینکه دشمنان اسلام بدانند که ظلم پایدار نمی ماند، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و همه مسلمانان جهان را به این امر توصیه کردند.

حجت الاسلام صالحیان همچنین با گرامیداشت یاد شهدای جمعه خونین هفده شهریور ۵۷ بیان کرد: یاد و نام شهدای میدان ژاله را که توسط رژیم منحوس پهلوی به خاک و خون کشیده شدند، گرامی می‌داریم و خدمات ارزشمند آیت الله طالقانی را به این مرز و بوم ارج می نهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: شهرستان آستارا از چند روز گذشته میزبان تعداد بسیار زیادی مسافر از اقصی نقاط میهن اسلامی است که با مدیریت درست و اقدامات موثر مسئولان شهرستان اعم از فرماندار، مدیریت شهری، بهداشت و درمان، نظامی و انتظامی و سایر ارگان های مرتبط شاهد رضایت‌مندی مسافران هستیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان آستارا خاطرنشان کرد: یادوراه شهدای شهرستان آستارا به مدت پنج شب با بهترین عملکرد و استقبال پر شور مردم برگزار شد که از دست اندرکاران آن به سبب انجام این گونه اقدامات فرهنگی که موجب پاسداشت و ماندگاری نام و یاد شهدا می شوند قدردانی می کنم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha