بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی ۳۰ طرح عمرانی در شهرستان لنده
عکس تزئینی

یاسوج-ایرنا- فرماندار شهرستان لنده گفت: ۳۰ طرح عمرانی ،توسعه ای و زیرساختی با اعتباری افزون بر ۶۵۰ میلیارد ریال در شهرستان گرمسیری لنده امروز جمعه با حضور جمعی از مسئولان محلی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری لنده، جلال دانش با اشاره به بهره برداری از پروژه های خیرساز این منطقه اظهار کرد: این طرح ها در بخش های مختلف آموزش و نوسازی مدارس، صنعت، راه ، مسکن و بهداشت و خدمات بود که ۱۲ مورد افتتاحی و ۱۸ طرح هم کلنگ زنی شد.

وی با اشاره به برخی از مهمترین طرح های افتتاحی و کلنگ زنی در شهرستان لنده گفت: ۲ ساختمان خانه بهداشت در روستای «وحدت آباد» بخش موگرمون و روستای «مال ملا» از توابع این شهرستان توسط خیرسازان احداث شدند.

دانش ادامه داد: این این خانه های بهداشت که به همت خیرین ساخته شده اند در روزهای آینده تجهیزات بهداشتی آنها نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان خریداری و تأمین خواهد شد.

فرماندار لنده با اشاره به ساخت ۲ مدرسه خیرساز در این شهرستان گفت: کنلگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای "قیام" این شهرستان با زیربنای ساختمان آموزشی به متراژ ۱۱۲ متر مربع و مدرسه ۲ کلاسه "ایدنک" با زیربنای آموزشی ۷۵ مترمربع توسط موسسه قلم چی انجام شد که امیدواریم به کاهش مشکلات این منطقه منجر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha