۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۹
کد خبر: 85588760
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۲۶۵ هزار جلد کتاب درسی در قشم آغاز شد

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۹
کد خبر: 85588760
توزیع ۲۶۵ هزار جلد کتاب درسی در قشم آغاز شد

قشم - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان قشم گفت: کار توزیع ۲۶۵ هزار جلد کتاب درسی برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ بین دانش آموزان این شهرستان از امروز شنبه آغاز شده است.

عبدالرشید رضوانی روز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع کتاب های درسی دانش آموزان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس از روز جاری در تمامی مقاطع متوسطه اول و دوم و ابتدایی از طریق واحدهای آموزشی انجام می شود.

وی ادامه داد: امسال توزیع کتاب های درسی در واحدهای آموزشی انجام می گیرد و به هیچ وجه در کتابفروشی ها انجام نخواهد شد از این رو اولیای دانش آموزان برای دریافت کتاب های درسی باید به مدارس مراجعه کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان قشم توزیع داد: توزیع کتاب های درسی دانش آموزان در مدارس این شهرستان تا ابتدای سال جدید تحصیلی جدید در مهرماه ادامه دارد.

رضوانی اضافه کرد: خوشبختانه امسال از نظر کمبود کتاب هیچ گونه مشکلی نداریم، کتاب های مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم موجود است و در مقطع هنرستانی نیز کتاب های باقی مانده تا چند روز آینده تکمیل خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آمادگی۱۸۸ مدرسه در قالب یکهزار و ۹۵ کلاس درس(۹۲۹ دولتی و ۱۶۶ غیردولتی) در این شهرستان مرزی برای آغاز سال تحصیلی جدید (۱۴۰۴ -۱۴۰۳) انجام شده و در سال تحصیلی جدید یکهزار و ۵۷۰ فرهنگی و۳۱ هزار دانش آموز قشمی راهی مدرسه می شوند.

تاکنون ۳۰هزار دانش آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم، فنی و کار دانش برای سال تحصیلی جدید در مدارس این شهرستان نام نویسی شده اند.

هم اکنون بیشتر مدارس شهری این شهرستان به آبسردکن، سامانه سرمایشی و وسایل آموزشی تجهیز شده است.

همچنین برای سال تحصیلی (۱۴۰۴ -۱۴۰۳) از نظر فضای آموزشی کمبود ۳۴ درصدی در این شهرستان وجود دارد و مدارس قشم در سال تحصیلی جدید در ۲ شیفت فعال خواهند بود و روزهای پنجشنبه مدارس مقاطع تحصیلی تعطیل هستند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha