افزایش مصرف بنزین درکهگیلویه وبویراحمد/ کمبودی درتوزیع فرآورده های نفتی نداریم

یاسوج- ایرنا- مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود صف های طولانی روزهای گذشته در برخی جایگاه های سوخت توضیح داد که این ازدحام به خاطر حضور گردشگران و مهمانان تعطیلات تابستانی و آخر ماه صفر بود و هم اینک هیچ گونه کمبودی به لحاظ تامین و توزیع فرآورده های نفتی از جمله بنزین در استان نداریم.

به گزارش ایرنا، جایگاه های سوخت و سی. ان. جی در برخی مناطق از جمله مناطق سردسیری استان کهگیلویه وبویراحمد به دلیل سفرهای تابستانی و تعطیلات آخرماه صفر شاهد ازدحام و شلوغی بودند.

سالار خشایی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بدون ذکر آمار گفت: با توجه به سفرهای گسترده تابستانی و تعطیلات آخرماه صفر میزان مصرف بنزین نیز افزایش یافت.

او گفت: میزان مصرف بنزین در پنج ماه گذشته سال جاری به طور میانگین نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳ درصد رشد داشته است.

خشایی یادآور شد: هیچ کمبودی در استان به لحاظ توزیع، تامین و ذخیره بنزین و سایر فرآورده های نفتی و نیز سی. ان. جی وجود ندارد.

وی افزود: تمامی جایگاه های سوخت استان به صورت ۲۴ ساعته فعال هستند و ذخیره به اندازه کافی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ۳۸ جایگاه سوخت در استان فعال است و به صورت شبانه روزی به مردم خدمات رسانی می کنند و تلاش بر آن است هیچ وقفه ای در تامین و توزیع بنزین و سوخت مورد نیاز مردم ایجاد نشود.

خشایی عنوان کرد: با وجود افزایش مصرف همه تلاش ما آن است که سوخت را به موقع به جایگاه ها برسانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha