۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85588898
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

«متروبام» چهارباغ اصفهان آماده برگزاری رویدادهای فرهنگی است

اصفهان- ایرنا- مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: مجموعه «متروبام» به‌عنوان یک پروژه مشارکتی در چهارباغ اصفهان تکمیل شده و آماده برگزاری رویدادهای فرهنگی و گردشگری است.

به گزارش ایرنا به نقل از شهرداری اصفهان مسعود حیدری روز شنبه افزود: پروژه مشارکتی «متروبام» متشکل از پنج مجموعه تجاری و فرهنگی از جمله شهر کتاب، نوشت افزار، کافه و رستوران در ایستگاه غربی مترو میدان انقلاب اصفهان با زیربنای سه هزار و ۵۰۰ متر مربع در چهار طبقه تجهیز و آماده‌سازی شده است.

وی افزود: از ویژگی‌های بارز این پروژه می‌توان به اختصاص ۸۰۰ متر مربع از فضای آن به کاربری فرهنگی، فروش کتاب، نوشت‌افزار و برگزاری رویدادهای اجتماعی و شهری اشاره کرد که با بهره‌برداری از آن، این مکان به مرکز رویدادهای فرهنگی گذر چهارباغ تبدیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این پروژه با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث شده است.

حیدری افزود: با بهره برداری از این مجموعه علاوه بر رونق اقتصادی، خدماتی با کیفیت مناسب در بخش های مختلف از جمله گردشگری غذایی به گردشگران داخلی و خارجی ارائه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در دهه‌های گذشته در این مکان، ساختمان‌هایی همچون هتل سیروس و ایران تور قرار داشت که دارای ایوان‌های کشیده و ستون‌دار رو به خیابان بودند اما به مرور زمان تخریب شدند.

کلانشهر اصفهان حدود ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و یکی از جاذبه های گردشگری ایران و جهان به‌شمار می‌آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha