۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85588976
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

بیشترین باران با ۶۶ میلیمتر در کیاشهر گیلان ثبت شد

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸
کد خبر: 85588976
بیشترین باران با ۶۶ میلیمتر در کیاشهر گیلان ثبت شد

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: بیشترین بارش باران با ۶۶ میلیمتر از عصر روز گذشته تا صبح امروز (شنبه) در بندرکیاشهر شهرستان آستانه‌اشرفیه ثبت شده‌است.

سمانه نگاه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهرستان رضوانشهر با ۳۹ و رشت با ۳۵ میلیمتر در جایگاه بعدی بیشترین بارش‌ها در گیلان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: سامانه ناپایدار جوی و افزایش ابر همراه با بارندگی که از عصر دیروز (جمعه) در گیلان فعال شده تا امروز نیز ادامه دارد؛ هم‌اینک در بیشتر مناطق استان باران می‌بارد.

کارشناس هواشناسی گیلان بیان کرد: همچنین از فردا (یکشنبه) تا پایان هفته جاری جوی غالبا پایدار، کاهش ابر، افزایش نسبی دما بین سه تا پنج درجه سلسیوس و هوای گرم و مرطوب برای استان پیش‌بینی شده‌است.

وی اضافه کرد: اسب‌وونی تالش با ۹ درجه سلسیوس کمترین و ازبرم سیاهکل با ۳۲ درجه بیشترین دمای گیلان را در ۲۴ ساعت گذشته به خود اختصاص دادند و دمای فعلی رشت ۲۱ درجه و رطوبت ۱۰۰ درصد است.

کارشناس هواشناسی گیلان اظهار کرد: دریا امروز (شنبه) تا صبح یکشنبه برای فعالیت‌های دریانوردی، شنا و گردشگری نامناسب است و به تدریج مناسب می‌شود.

آسمان گیلان هم‌اینک صاف تا قسمتی ابری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha