۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85589086
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان برتر گنابادی در کنکور تجلیل شدند

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85589086
دانش‌آموزان برتر گنابادی در کنکور تجلیل شدند

گناباد- ایرنا- پنج نفر از دانش‌آموزان گنابادی دارنده رتبه‌های تک و ۲ رقمی در کنکور سراسری سال جاری، روز شنبه با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره آموزش و پرورش گناباد در آیین تجلیل از این دانش آموزان گفت: بیش از ۴۰ نفر از دانش آموزان گنابادی در کنکور سراسری به رتبه های برتر دست یافتند که پنج نفر آنان حائز رتبه های تک و ۲ رقمی شده اند.

مجید فدوی ادامه داد: از این میان «الهام تفضلی» رتبه هفتم رشته هنر، «محمدصادق درخشان مقدم» رتبه ۵۸ رشته تجربی، «حسین پورعیدی» و «آرمان خزایی» به ترتیب رتبه های ۳۹ و ۶۹ رشته های ریاضی و علوم انسانی و «پرنیا پهلوان» رتبه ۸۱ رشته هنر را کسب کرده اند.

وی اضافه کرد: ۷۲ دانش آموز متوسطه این شهرستان نیز امسال در ۱۱ رشته دهمین دوره مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در بخش‌های استانی و منطقه ای رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند که از این تعداد ۱۲ نفر رتبه نخست، ۲۷ نفر رتبه دوم و ۳۳ نفر رتبه سوم رشته های مختلف را از آن خود کردند.

رییس اداره آموزش و پرورش گناباد گفت:‌ بیشترین تعداد رتبه های دانش آموزان این شهرستان در جشنواره نوجوان خوارزمی در رشته های ریاضی و مناظره علمی بوده است.

فدوی افزود:‌ همچنین ۱۴ نفر از فرهنگیان گنابادی امسال در دومین جشنواره استانی روایت پژوهی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

۱۹ هزار دانش آموز در ۹۱۱ کلاس درس و ۲۲۴ مدرسه مناطق شهری و روستایی گناباد به تحصیل اشتغال دارند.

مرکز شهرستان گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha