۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 83499943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۵۰۰ دانش‌آموز در گناباد نیازمند کمک خیران هستند

گناباد- ایرنا- چهار هزار و ۵۰۰ دانش آموز بی بضاعت شهرستان گناباد نیازمند کمک نیک‌اندیشان خیر هستند که هزار و ۵۰۰ نفر از این دانش‌آموزان را کودکان یتیم تشکیل می‌دهند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد روز چهارشنبه در حاشیه آیین زنگ عاطفه ها در مدارس گناباد به خبرنگار ایرنا گفت: امسال در دو مرحله قبلی جشن عاطفه ها یعنی هشتم و دهم شهریور ماه  نیکوکاران گنابادی ۸۲۰ میلیون ریال در پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی و مصلای اقامه نماز جمعه به دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان کمک کردند و امید است که امروز این میزان به دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یابد.

هادی آریان نژاد افزود: مرحله سوم جشن عاطفه ها در قالب زنگ مهر عاطفه ها امروز دهم مهر ماه در همه مدارس مقاطع تحصیلی مختلف این شهرستان برگزار شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گناباد به حضور پرشور خیران گنابادی در کمک به ایتام و نیازمندان و به خصوص دانش آموزان بی بضاعت اشاره کرد و گفت: خیران در آیین مشابهی سال گذشته یک میلیارد و ۷۸۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که این میزان بیش از یک میلیارد ریال از مبلغ پیش بینی شده بیشتر بود.

حسین احمدی رییس اداره آموزش و پرورش گناباد هم گفت: خیران در همایش گنابادی های مقیم سایر شهرستان‌های استان و کشور که ابتدای ماه محرم در این شهرستان برگزار شد هفت میلیارد ریال به دانش آموزان بی بضاعت کمک کردند.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب امام جمعه گناباد هم گفت: نیکوکاری و کمک به همنوع ریشه در تعالیم دین مبین اسلام و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی دارد و بهترین نوع آن کمک به تحصیل علم افراد بی بضاعت و گسترش تعلیم و تربیت از طریق مشارکت در احداث فضاهای آموزشی است و خیران گنابادی طی سنوات گذشته توجه خاصی به این مساله داشتند و مبالغ بسیاری در این بخش کمک کردند.

حدود دو هزار نیروی آموزش و پرورش  در هزار و ۳۱ کلاس درس در قالب ۲۷۴ مدرسه، تدریس ۱۸ هزار دانش آموز را در مناطق شهری و روستایی گناباد برعهده دارند.

۷۴ درصد دانش آموزان گنابادی در مناطق شهری و ۲۶ درصد در روستاها به تحصیل اشتغال دارند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

۲۰۹۵/۱۹۲۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha