استاندار اصفهان: تیم ملی فوتبال یک افتخار در امتداد تاریخ است

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: تیم ملی فوتبال یک افتخار در امتداد تاریخ و مشابه قطاری در حال حرکت است که در ایستگاه‌های مختلف افرادی از آن پیاده و برخی دیگر سوار می‌شوند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری اصفهان روز شنبه به نقل از سید رضا مرتضوی در دیدار با بازیکنان، کادر فنی و مسوولان تیم ملی فوتبال ایران، اضافه کرد: فوتبال ورزش پرطرفداری است که رُخدادهای آن سبب نشاط در جامعه می شود.

وی افزود: مردم و هواداران نیز عضو تیم ملی فوتبال محسوب می شوند بنابراین در مقابل گلایه‌ها و انتقاد آنها باید صبور بود و آستانه تحمل را بالا برد.

استاندار اصفهان اظهار کرد: گاهی ممکن است مردم به‌دنبال نتیجه مسابقه، واکنش هایی نشان دهند اما از عمق دل به تلاش بازیکنان نمره می‌دهند و این یک واقعیت است که تلاش، رضایت می‌آورد.

مرتضوی با بیان اینکه قدردان تلاش‌ تیم ملی فوتبال کشور هستیم، ادامه داد: امیدواریم روزهایی که تیم ملی فوتبال در اصفهان سپری می کند به‌عنوان خاطرات خوش برای بازیکنان و مربیان ثبت شود.

نایب رییس فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی نیز در این دیدار گفت: میزبانی از تیم ملی در نخستین بازی از رقابت‌های انتخابی جام جهانی نتیجه هم‌افزایی خوبی بود که در سطح استان اصفهان به وجود آمد.

مهدی محمد نبی افزود: کشوری مانند قطر وقتی می‌بیند نمی‌تواند در جام جهانی حاضر شود، میلیاردها دلار هزینه می‌کند تا با میزبانی از این مسابقات فرصت حضور در جام جهانی را پیدا کند اما تیم ملی ایران با شایستگی به جام جهانی صعود می‌کند.

وی گفت: برآورد تعداد تماشاگرانی که در هفته، مسابقات فوتبال را با حضور در ورزشگاه‌ها یا از طریق تلویزیون تماشا می‌کنند نمود علاقه‌مندی مردم به فوتبال است که با هیچ رشته ورزشی دیگری قابل قیاس نیست.

نبی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان اکنون در رده‌بندی فیفا در جایگاه بیستم دنیا قرار دارد، افزود: فوتبال ساحلی در جایگاه ششم و تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم قرار دارند و تیم ملی فوتسال بانوان ایران نیز بهترین تیم آسیاست.

به گزارش ایرنا، اعضای تیم ملی فوتبال ایران، ۱۲ شهریور امسال به اصفهان سفر کردند تا آماده دیدار با قرقیزستان شوند.

تیم ملی فوتبال ایران پنجشنبه شب در قالب دیدارهای مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف قرقیزستان رفت و با تک گل دقیقه ۳۳ مهدی طارمی با نتیجه یک بر صفر این بازی را برد.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران شامگاه جمعه تمرینات خود را در مجموعه ورزشی ملت اصفهان زیر نظر امیر قلعه‌نویی پیگیری کردند تا در آمادگی کامل برای دیدار با امارات قرار گیرند؛ اعضای تیم ملی به صورت مستقیم از اصفهان راهی امارات خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha