۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85589353
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

رقابت کشتی جوانان جهان؛ معصومی با پیروزی آغاز کرد

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۰۱
کد خبر: 85589353
رقابت کشتی جوانان جهان؛ معصومی با پیروزی آغاز کرد

تهران- ایرنا- رقابت پنج وزن دوم کشتی آزاد جوانان جهان در حالی آغاز شد که نمایندگان کشورمان در دور نخست به پیروزی رسیدند.

به گزارش ایرنا، مسابقات پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان از صبح امروز شنبه در شهر پونته ودرا کشور اسپانیا در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن ۶۱ کیلوگرم، ابراهیم خواری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر جاکوب برونر از پورتوریکو را شکست داد. وی در دور بعد با بهووانیش از هند مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، علی رضایی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر پائول گونکالوس از برزیل را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف گیگی سابتیریکا از رومانی خواهد رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم، ابوالفضل رحمانی در دور اول با نتیجه ۱۰ بر صفر پیتر زیونووسکی از مجارستان را از پیش‌رو برداشت. وی در دور بعد با هو هوانگ از کره جنوبی پیکار می‌کند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، امیررضا دلیری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر وازدیم بندرکوف از بلاروس را شکست داد. وی در دور بعد به مصاف کای کایو از چین می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، امیررضا معصومی در دور نخست با نتیجه ۷ بر صفر سینگ جاسپوران از هند را شکست داد. وی در دور بعد با اوموگبای آسیکومهه از کانادا پیکار خواهد کرد.

همچنین روز گذشته رقابت پنج وزن نخست برگزار شد که ۲ نماینده کشورمان در گروه بازنده‌ها قرار گرفتند. در شانس مجدد بابالو، قهرمان دوره گذشته جوانان جهان در این مرحله با ضربه فنی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۷۹ کیلوگرم، مهدی یوسفی در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب آلپ ارسلان بنگنجوف از ترکمنستان شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، یوسفی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۱۰ بر صر مقابل الکساندر مامروش از اوکراین به پیروزی رسید. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر دیمیتری لوکاشیوک از بلاروس را مغلوب کرد و به دیدار رده‌بندی راه یافت. وی در این دیدار مقابل آمیت از هند قرار می‌گیرد.

ابوالفضل بابالو در وزن ۹۷ کیلوگرم، پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۱ مغلوب رضابک آیتموخان قهرمان وزن ۹۲ کیلوگرم بزرگسالان جهان از قزاقستان شد و با توجه به راه‌یابی این کشتی‌گیر به دیدار فینال، بابالو به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه با نتیجه ۴ بر ۴ و ضربه فنی مقابل نیکولائوس کاراوانوس از یونان مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha