۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85589427
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: حضور مدیران در میان مردم عوام‌فریبی نیست

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: برخی حضور مدیران در میان مردم و شهروندان را عوام فریبی می‌دانند اما مسئولان به این تخریب‌ها توجه نکنند و با قدرت به کار و خدمت ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز شنبه در جلسه شورای اداری کردستان در سنندج اظهار کرد: حضور میان مردم، بازار و دانشگاه با نیت شنیدن صحبت‌ها و رفع مشکلات، بسیار ارزشمند است و اسمش عوام فریبی نیست.

وی از مدیرام دستگاه‌ها خواست به مناطق محروم و حاشیه شهرها بروند و مشکلات و دغدغه‌های مردم را از نزدیک ببینند و برای رفع آن تلاش کنند.

تامین زمین برای ۶۰ هزار واحد مسکن ملی

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان هم گفت: در حوزه راه، پارسال پروژه‌های خوبی از جمله ۱۹ کیلومتر جاده دیواندره- بیجار و تقاطع سه راهی مریوان به بهره برداری رسید، ضمن اینکه محور کامیاران - مریوان نیز به زودی بهسازی می شود.

جهانگیر الیاسی با بیان اینکه طبق برنامه ۸۷ هزار و ۲۳۱ واحد مسکن ملی در استان باید احداث شود، افزود: تاکنون زمین برای ۶۰ هزار متقاضی تامین شده است.

وی تعداد متقاضیان مسکن ملی را در استان ۹۵ هزار واحد اعلام و اضافه کرد: تلاش ما این است برای همه متقاضیان زمین تامین کنیم.

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: در حال حاضر تامین زمین برای ۲۵ هزار واحد مسکن ملی به شورای عالی مسکن ارسال شده که در صورت تایید، این کار انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha