سه نقطه حادثه‌خیز بزرگراه شهید چمران رفع خطر شد

تهران بزرگ - ایرنا - معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ شهرداری پایتخت از ایمن‌سازی سه نقطه حادثه‌خیز بزرگراه شهید چمران برای کاهش حوادث و ترافیک خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمدحسین کریمی روز شنبه در این باره گفت: بزرگراه شهید چمران به عنوان یکی از معابر مهم پایتخت، روزانه بیشترین حجم ترافیک ورودی در ساعات صبحگاهی و بیشترین ترافیک خروجی در ساعات شامگاهی را دارد و در همین راستا ارتقای ایمنی این بزرگراه در دستور کار منطقه قرار دارد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۲ افزود: پس از بازدیدهای میدانی صورت گرفته و با هماهنگی پلیس راهور منطقه ۳ نقطه حادثه خیز در بزرگراه شهید چمران شناساسس و نسبت به رفع خطر این نقاط اقدام شد.

کریمی گفت: پیاده راه مقابل بوستان یاسمن در محور جنوب بزرگراه چمران یکی از نقاط حادثه خیز بود که رفتارهای غلط ترافیکی راکبین موتورسیکلت و حرکت در قسمت پیاده راه و پشت حفاظهای طولی فلزی منجر به حوادث می شد که با نصب یک شاخه حفاظ فلزی طولی و نصب استوانه ترافیکی، این قسمت از بزرگراه ایمن سازی شد.

وی رفیوژ وسط ایستگاه اتوبوس تندرو باقرخان شمال منشعب از بزرگراه چمران را از دیگر نقاط شناسایی شده برشمرد و گفت: با توجه به کوتاهی جدول رفیوژ وسط، قرار گرفتن بیمارستان امام خمینی(ره) در پیرامون آن و نیز تردد آسان خودروها در این قسمت از بزرگراه و پارک در رفیوژ وسط، خطراتی را برای رانندگان و عابرین پیاده به همراه داشت که طی یک اقدام کارشناسی شده ایمن سازی این قسمت از بزرگراه با مسدود شدن و نصب ۱۵۰ متر طول حفاظ طولی فلزی( گاردریل) انجام شد.

به گفته‌ کریمی نصب ۱۵ عدد استوانه ترافیکی در سرجناغی رمپ ورودی به بزرگراه شهید حکیم منشعب از بزرگراه چمران شمال از دیگر اقدامات پیشگیرانه و ایمن‌سازی در این محور بزرگراهی بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha