عملیات شهادت‌طلبانه شهروند اردنی بیانگر احساس مسلمانان در قبال اسرائیل است

تهران-ایرنا- جنبش جهاد اسلامی فلسطن از عملیات ضدصهیونیستی امروز یکشنبه در مرز اردن و کرانه باختری تمجید کرد و آن را بیانگر احساس ملت اردن و سایر ملت های مسلمان در قبال کشتار رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دانست.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما از عملیات امروز یکشنبه یکی از قهرمانان اردن در گذرگاه النبی در مرز اردن و کرانه باختری تمجید می کنیم.

در این بیانیه آمده است: این اقدام قهرمانانه، صادق ترین تعبیر در مورد احساسات ملت اردن و ملت های عربی و مسلمان نسبت به کشتارهای وحشیانه ای است که دشمن صهیونیستی مرتکب می شود.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: این عملیات قهرمانانه و امثال آن تنها پاسخی است که دولت آمریکا به عنوان شریک رژیم جنایتکار در نسل کشی مردم نوار غزه و کرانه باختری آن را می فهمد.

ساعاتی پیش رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عملیات ضدصهیونیستی در منطقه گذرگاه «النبی» در مرز کرانه باختری و اردن رخ داده و در جریان آن، ۳ صهیونیست کشته شده‌اند.

سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی نیز با تایید کشته شدن این ۳ صهیونیست اعلام کرد که آنها در جریان تیراندازی در این گذرگاه کشته شدند.

رسانه های صهیونیستی گفتند که نظامیان اشغالگر به سمت مجری عملیات تیراندازی کرده و وی را به شهادت رساندند.

منابع خبری گفتند که مجری عملیات راننده یک کامیون اردنی بود و از داخل خاک اردن وارد گذرگاه شد.

همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس اشغالی نیز عملیات‌هایی را در پاسخ به جنایت‌های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی علیه اهالی غزه انجام می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha