۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85590481
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

کارشناسان اورژانس بوشهر جان دختر ۱۵ ساله را نجات دادند

بوشهر_ایرنا_ رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر گفت: کارشناسان عملیات اورژانس ۱۱۵ بوشهر با اقدام به موقع جان دختر ۱۵ ساله را نجات دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «سید حسین موسوی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی تماس با اورژانس مبنی بر اضطراب و در پی آن ایست قلبی تنفسی دختر ۱۵ ساله، توصیه‌های لازم توسط کارشناس مرکز ارتباطات ۱۱۵ آغاز و تیم عملیاتی حرفه‌ای اورژانس بلافاصله به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: پس از ارزیابی صحنه توسط همکاران عملیاتی اورژانس در محل حادثه مشخص شد که یک خانم ۱۵ ساله به دنبال اضطراب دچار ایست قلبی تنفسی شده که بلافاصله عملیات احیا پیشرفته (شامل ماساژ قلبی، دارودرمانی، شوک الکتریکی و برقراری راه هوایی) آغاز و تا بیمارستان ادامه داشت که این اقدام منجر به احیا و نجات جان بیمار از مرگ شد.

بیشتر بخوانید

۱۲۰ هزار تماس با اورژانس استان بوشهر گرفته شد

اورژانس استان بوشهر ۱۱۹۲ ماموریت انجام داد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان بوشهر تصریح کرد: احیا موفق برگ زرینی از عملکرد کارکنان اورژانس ۱۱۵ است و امسال با افزایش آمار احیا موفق در بیماران مختلف روبه‌رو هستیم.

موسوی عنوان کرد: بدون شک این نتیجه کارگاه‌های عملی و تئوری چندروزه و مستمری است که در سال گذشته به‌صورت کشوری توسط اساتید برجسته کشور در اورژانس استان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha