اورژانس هوایی در عسلویه راه‌اندازی شد

بوشهر- ایرنا- همزمان با فرارسیدن هفته دفاع مقدس و همچنین هفته اورژانس، قرارداد اورژانس هوایی و استقرار بالگرد بین سازمان منطقه ویژه پارس و خاتم الانبیاء منعقد و پس از ۲۷ سال، عسلویه صاحب اورژانس هوایی شد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به نیازِ صنعت و مردم منطقه به اورژانس هوایی گفت: استقرار اورژانس هوایی یکی از نیازهای مهم و اساسی منطقه بوده که خوشبختانه با تفاهم نامه امضا شده، این نیاز مهم برطرف شده است.

«سخاوت اسدی» با اشاره به مزیت های این بالگرد، افزود: بالگرد اورژانس هوایی که به صورت شبانه روز در فرودگاه خلیج فارس مستقر خواهد بود، امکان پرواز در شب را نیز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

اورژانس بوشهر با کمبود نیرو مواجه است

هواپیمای اورژانس هوایی کشور جهت اعزام نوزاد گناوه‌ای به پرواز درآمد

۳۵ هزار متر مربع زمین برای اورژانس هوایی استان بوشهر اختصاص یافت

وی در پاسخ به پرسشی در مورد محدوده خدمات رسانی این بالگرد، عنوان کرد: استفاده از خدمات اورژانس هوایی بر اساس ضوابط و پروتکل هایی که در اختیار مدیریت بهداشت و درمان منطقه قرار دارد، خواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس با بیان این که پیشتر فقط در اهواز شاهد راه اندازی اورژانس هوایی بودیم، بیان کرد: با توجه به اهمیت استراتژیک پارس جنوبی، اکنون تلاش ها به ثمر نشسته و بالگردِ اورژانس هوایی با امکانات مناسب و قابلیت پرواز در شب برای انتقال بیماران اورژانسی به شهرهای اطراف و مرکز استان راه اندازی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha