۱۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۰۶
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85590576
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عضو شورای شهر کرج: تقسیم امکانات بین کرج وفردیس نیازمند نگاه کارشناسانه است

کرج - ایرنا - عضو شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به انتزاع شهر فردیس در سال ۱۳۹۲ از کرج اعلام کرد: تقسیم امکانات و نیروی انسانی بین این ۲ شهر باید با نگاه حقوقی و کارشناسانه انجام شود.

به گزارش ایرنا، "جواد چپردار" روز یکشنبه در نشست تخصصی کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج که با موضوع انتفاع شهرداری فردیس از امکانات کرج برگزار شد، افزود: یکی از مواردی که تاکنون بین ۲ شهرداری کرج و فردیس به طور کامل تقسیم بندی نشده، موضوع نیروی انسانی است .

وی ادامه داد: اکنون تعدادی از کارکنان شهرداری کرج به صورت مامور در شهرداری فردیس مشغول به کار هستند که باید وضعیت حقوقی و شغلی آنها مشخص شود.

چپردار گفت : از سوی دیگر بخشی از کارکنان شهرداری های مناطق سه و ۱۰ که تا قبل از انتزاع شهرداری فردیس در این شهر مشغول به کار بودند به شهرداری کرج بازگشته اند و سبب تراکم نیروی انسانی در کرج شده که این امر در آینده برای جذب نیروی انسانی متخصص مشکل ساز خواهد شد.

عضو شورای شهر کرج با اشاره به استقرار کارخانه آسفالت شهرداری کرج در شهرستان فردیس بیان کرد: درگام نخست باید مالکیت شهرداری کرج بر این کارخانه احراز شود ضمن آنکه تعیین سهم آسفالت از این کارخانه برای فردیس به لحاظ حقوقی نیز مشکلاتی در پی دارد.

وی تاکید کرد: از آنجا اکنون شهرداری کرج برای آسفالت معابر این کلانشهر با مشکلاتی مواجه است تعیین سهم یک /پنجم از تولید کارخانه آسفالت برای فردیس راهکاری غیرکارشناسانه است.

چپردار گفت : البته تامین بخشی از آسفالت مورد نیاز شهر فردیس از این کارخانه مشکلی نخواهد داشت اما تعیین سهمیه با توجه به نوسان در تولید آسفالت مشکل ساز است.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج در این نشست بیان کرد: حلقه درآمدی کلانشهر کرج به واسطه ایجاد شهرهای اقماری جدید هرسال محدود تر می شود.

"فاطمه منعمی " افزود: در تفکیک امکانات و نیروی انسانی کرج و فردیس باید ملاحظات حقوقی رعایت شود.

وی اظهار کرد: در تفاهم نامه تقسیم امکانات و نیروی انسانی بین کرج و فردیس نیازمند بررسی دقیق کارشناسانه هستیم.

شهر۵۰۰ هزار نفری فردیس سال ۹۲ از کرج جدا شد اما تاکنون بخش عمده امکانات ونیروی انسانی شهرداری های این ۲ شهر تقسیم نشده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha