۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۱۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85590840
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سبزوار: گسترش فرهنگ تعاونی بسیاری از مشکلات مردم را حل می‌کند

سبزوار - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: گسترش و نهادینه‌سازی فرهنگ تعاون، به عنوان یک ارزش می‌تواند بسیاری از مسائل جامعه و مشکلات مردم را حل کند.

به گزارش ایرنا،‌ حسین ابراهیمی کردیانی، روز دوشنبه به مناسبت هفته تعاون در دیدار جمعی از مدیران تعاونی ها و روسای ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعاون روستایی شهرستان سبزوار اظهار کرد: بدون شک با ایجاد ظرفیت های پایدار و حذف رقابت های منفی، ظرفیت های حوزه تعاون شکوفا خواهد شد.

وی نقش آفرینی تعاونگران را لازمه تحقق شعار سال دانست و افزود:‌ تعاونی ها نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند و از طریق مشارکت گروهی، نقش مهمی در توسعه و اشتغال پایدار ایفا می کنند.

فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به احصای مشکلات تعاونی ها و ارائه پیشنهادهای مناسب برای رفع آن توسط خود تعاونی ها، تاکید کرد:‌ با برگزاری جلسات در این خصوص و پیگیری مسائل و پیشنهادهای تعاونی ها، می توان از ظرفیت آنها برای کمک به دولت و خدمت بیشتر به مردم قدم های مثبتی برداشت.

در این نشست رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز تعاون روستایی سبزوار گزارشی از وضعیت تعاونی های شهرستان و فعالیت های این حوزه ارائه کرده و برخی از مدیران تعاونی ها نیز مسائل و مشکلات مربوط به این بخش را بیان کردند.

اکنون ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی فعالیت دارند و از این طریق برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha