پنج هزار انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در جنوب تهران کشف شد

شهرری - ایرنا - معاون خدمات مشترکین و درآمدشرکت آب و فاضلاب منطقه ۶ شهر تهران اعلام کرد: با شناسایی چهار هزار و ۹۲۱ رشته انشعاب غیرمجاز و تخلف انشعابی از ابتدای سال جاری تا پایان مردادماه از هدرروی آب آشامیدنی در محدوده خدمات‌رسانی این شرکت جلوگیری شد.

به گزارش ایرنا، جواد رحمانی روز دوشنبه در این باره به خبرنگاران گفت: از چهار هزار و ۹۲۱ رشته انشعاب غیرمجاز و تخلفات انشعابی شناسایی شده در این محدوده ۲ هزار و ۳۷۴ انشعاب قطع و جمع‌آوری و ۴۹ رشته نیز به مجاز تبدیل شده و تعداد یکهزار و ۱۳۶ انشعاب غیر مجاز اصلاح شد.

به گفته این مسئول، یکی از چالش‌های اساسی شرکت‌های آب و فاضلاب ، برای ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تر به مشترکان، وجود انشعاب‌های غیر مجاز آب است.

وی با تاکید بر اینکه شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز به طور ویژه توسط این شرکت دنبال می‌شود، افزود: با توجه به اینکه بیشترین انشعابات غیرمجاز در مناطق حاشیه نشین شهر و مسیر باغ ها قرار دارد و ساکنان این مناطق به صورت ثبت نشده و غیرمجاز از آب آشامیدنی استفاده می‌کنند، باعث شده هزینه‌های جاری شرکت افزایش یافته و ارائه خدمات مطلوب به مردم را با مشکلاتی مواجه شود.

رحمانی از مردم خواست هرگونه تخلف در مصرف آب و انشعاب غیرمجاز، با شماره تماس ۱۲۲، به اطلاع این شرکت برسانند تا مأموران مربوطه در کوتاهترین زمان ممکن به آن رسیدگی کنند.

آبفای منطقه ۶ تهران با جمعیتی بالغ بر ۲ میلیون نفر در ۶ منطقه شهرداری ، پنج شهر و ۷۳ روستای جنوب تهران خدمات رسانی می کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha