۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 952
کد خبر: 84339772
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵۰ انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در روستاهای ری جمع‌آوری شد

شهرری ـ ایرنا ـ مدیر امور آب و فاضلاب خاوران از توابع شهرستان ری گفت: تعداد ۵۰ انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی طی اردیبهشت ماه امسال در روستاهای این بخش شناسایی و جمع‌آوری شد.

بهروز محمدزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: این تعداد انشعاب غیرمجاز توسط گروه انشعابات غیرمجاز  امور آبفای خاوران در روستاهای گله تپه کبیر و عباس آباد علاقبند کشف و شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه ماموران آبفا با انجام تست کلر و بررسی آب مصرفی واحدهای صنعتی و مسکونی توانستند این مقدار انشعاب غیر مجاز را در روستاهای بخش خاوران کشف و جمع آوری کنند، افزود: اداره آبفا ری با متخلفان با ابلاغ اخطاریه، قطع و جمع آوری و معرفی به مراجع قضایی برخورد می کند.

محمدزاده اضافه کرد: انشعابات غیرمجاز ضمن وارد کردن خسارت به شبکه های آبرسانی، مشکلات فراوانی از جمله مصرف بی رویه آب و آلودگی های نقطه ای در شبکه توزیع و خطوط انتقال و اخلال در آبرسانی را به همراه دارد.

این مسئول یادآور شد: این انشعاب های غیر مجاز بلافاصله بعد از شناسایی قطع و جمع آوری شدند و مراحل قانونی برخورد با متخلفان و بهره برداران غیرمجاز در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، امور آبفای خاوران شرکت آب و فاضلاب منطقه۶ تهران، با جمعیتی بالغ بر ۶۰ هزار نفر در ۱۱کیلومتری جنوب شرق تهران در مسیر بزرگراه امام رضا (ع) واقع شده است و امور آب و فاضلاب این شهر به ۹ هزار و ۲۱ اشتراک آب شهری و روستایی خدمات رسانی می کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha