۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۴
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85590968
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رییس ستاد انتخابات پزشکیان در گلستان: در انتخاب استاندار، تابع تصمیم دولت هستیم

گرگان- ایرنا- رییس ستاد مرکزی انتخابات مسعود پزشکیان در گلستان گفت: در فرایند انتخاب استاندار، با وجود اعلام چند نام پیشنهادی، تابع تصمیم دولت هستیم و از فرد معرفی‌شده به طور کامل حمایت خواهیم کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا محمدمهدی بهزادیان در نشست خبری اظهار کرد: اعضای ستاد پس از بررسی دقیق و با تشکیل کارگروه، پنج نام را برای تصدی مسوولیت استانداری گلستان اعلام کردند

وی خاطرنشان کرد: کارگروه ویژه انتخاب گزینه‌های پیشنهادی استاندار از ۲۰ نفر شامل چهار نماینده روستای ستادهای شهرستانی، پنج نماینده احزاب، چهار عضو شورای معاونین ستاد مرکزی، نماینده ستاد مردمی و ستاد امید (هر کدام یک نفر)، یک نفر از مجمع نمایندگان ادوار مجلس، رییس اتاق بازرگانی و سه استاندار اصلاح‌طلب تشکیل شد که این افراد به ۲۲ نفر از گزینه‌های مورد نظر امتیاز دادند.

رییس ستاد مرکزی انتخابات پزشکیان در گلستان گفت: به دنبال استاندار بومی و توسعه‌گرا هستیم تا قادر به حل مسائل و مشکلات استان باشد.

بهزادیان ادامه داد: معتقد به خرد جمعی هستیم و از سوی دیگر اعتقاد داریم که می‌توان نظر و پیشنهاد داد، اما این مساله با تخریب و توهین متفاوت است.

وی اظهار کرد: حضور گلستانی‌ها در سطوح عالی مدیریتی ملی همچون معاونت‌های مختلف وزارتخانه‌ها، دیگر مطالبه مردم استان است که از دولت انتظار داریم چنین نگاهی در مسیر توسعه استان داشته باشد.

وی یادآور شد: پنج گزینه پبشنهادی تصدی استانداری ترکیب و تلفیقی از تجربه و جوانی‌ست و از سوی دیگر واقفیم که نقش زنان در مدیریت گلستان کمرنگ است و باید در مسوولیت‌های مدیریتی از زنان، جوانان و اقوام بهره بیشتری ببریم.

رییس ستاد انتخابات پزشکیان در گلستان گفت: قرار نیست افراد ناکارآمد در مناصب استان بمانند و انتظار داریم استاندار جدید با درایت تصمیم‌گیری کند.

وی ادامه داد: ما پس از انتخاب استاندار نیز بر موضوعات مختلف نظارت خواهیم داشت و قطعا اگر نیاز به نقد باشد حتما این کار را برای منافع استان انجام خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha