۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85591080
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

دعوت از گیلانیان برای شرکت در راهپیمایی جمعه‌های خشم

رشت - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در اطلاعیه‌ای از برگزاری تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار به منظور اعلام همبستگی و حمایت همه‌ جانبه از مقاومت اسلامی فلسطین و محکومیت جنایات ضدبشری رژیم کودک‌کش و دژخیم صهیونیستی در غزه خبر داد.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان که نسخه‌ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته آمده‌است: تظاهرات «جمعه‌های خشم» پس از اقامه نماز جمعه هفته جاری ۲۳ شهریور در استان برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه افزوده شد: نسل‌کشی و جنایات رژیم نامشروع و شیطان‌سیرت صهیونیستی علیه مردم مظلوم و قهرمان فلسطین به‌ ویژه زنان بی‌گناه و کودکان بی‌پناه غزه در سایه حمایت شیطان بزرگ آمریکای خون‌ آشام و سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی، دولت‌های استکباری غرب، برخی از حکام کشورهای عربی و رسانه‌های خود فروخته، استمرار یافته و موجب شهادت بیش از ۴۰ هزار فلسطینی شده‌است.

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان بیان شد: رژیم سفاک و ددمنش صهیونیستی به جهانیان ثابت کرد که برای رسیدن به مطامع اهریمنی خود از ترور، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران بیمارستان‌ها، مدارس و نهادهای امدادرسان و ایجاد قحطی و گرسنگی ابایی ندارد؛ غافل از آنکه جنایات شیطانی سران جهنمی تل‌آویو و حامیان استکباری آن هرگز از سوی مسلمانان و آزادگان جهان قابل چشم‌پوشی و اغماض نیست و بر اساس وعده خداوند متعال نصرت و پیروزی مظلومان محقق خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در این اطلاعیه ضمن اعلام همبستگی و حمایت همه‌جانبه از مقاومت اسلامی فلسطین و محکومیت جنایات ضدبشری رژیم کودک‌کش و دژخیم صهیونیستی در غزه، از مردم ولایت‌مدار، ظلم‌ستیز و همیشه در صحنه گیلان دعوت کرد تا با حضور گسترده و پرشور خود در تظاهرات جمعه‌های خشم پس از اقامه نماز جمعه این هفته، اوج همبستگی خود با ملت مظلوم و قهرمان فلسطین و خشم و انزجار از جنایات و نسل‌کشی رژیم نامشروع و سفاک صهیونیستی را به نمایش بگذارند.

راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار به منظور اعلام همبستگی و حمایت همه‌ جانبه از مقاومت اسلامی فلسطین و محکومیت نسل‌کشی رژیم نامشروع و کودک‌کش صهیونیستی خرداد ماه امسال نیز با حضور نمازگزاران در مناطق مختلف گیلان برگزار شده بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha