دردی بالاتر از این نیست که کودکانی در غزه از ترس صدای انفجار جان می دهند

مشهد- ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر مشهد در واکنش به حوادث غزه گفت:هیچ دردی بالاتر از این نیست که کودکی از ترس صدای انفجار جان خود را از دست دهد.

فاطمه سلیمی روز دوشنبه در نطق پیش از دستور صد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: امیدوارم جریان زنان حامی مقاومت از مشهد آغاز شود و بتوانیم پایگاهی برای زنان مقاومت باشیم.

وی اضافه کرد: این که دختری مسلمان و قهرمان در سن ۱۵ سالگی مدال خود را به شهدای عزیز غزه تقدیم کند برای ما بسیار با اهمیت است زهرا رحیمی ورزشکار پارالمپیک با تقدیم مدال خود به شهدای غزه، الگوی یک دختر موفق، مبارز و مسلمان را در میادین بین‌الملل به عرصه نمایش گذاشت.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بانوان ورزشکار کشور شایستگی و ظرفیت‌های زیاد خود را به اثبات رسانده‌اند و حضور موفقشان در رویدادهای بین‌المللی گواه بر این موضوع است و ما نیز از این بانوان به خوبی حمایت خواهیم کرد تا شاهد برافراشته شدن پرچم مقدس کشورمان باشیم.

سلیمی افزود: در دوره ششم شورای اسلامی به بحث ورزش توجه ویژه‌ای شد که تجهیز مدارس استثنایی مشهد به وسایل و تجهیزات ورزشی و برگزاری جشنواره تفریحی و ورزشی ویژه بانوان توان‌یاب و معلول و دانش آموزان استثنایی از جمله این اقدامات است.

وی با بیان این که هم اکنون ۱۵ المپیاد ورزشی محلات در شهر مشهد با هفت هزار شرکت کننده در حال برگزاری است اضافه کرد: بهره برداری مجموعه ورزشی مادر و کودک به متراژ ۲ هزار متر مربع، افتتاح و بهره برداری سالن ورزشی مهرگان، افتتاح سالن ورزشی شهربانو، افتتاح زمین های ورزشی بوستان بانوان وکیل آباد و زمین های ورزشی بوستان بانوان کوهسنگی از دیگر اقدامات در این دوره است.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست گفت: در ایام پایانی ماه صفر خدمت رسانی به بهترین نحو انجام شد و برآیند این تلاش‌ها موجب شد که این ایام را با آرامش پشت سر بگذاریم.

مهدی ناصحی افزود: مشارکت مردمی در برپایی مواکب پذیرایی و اسکان زائران یکی از جلوه‌های ارزشمند تبلور فرهنگ تشیع و میزبانی در این ایام بود.

وی ادامه داد: مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و منازل مجاوران امام‌رضا(ع) میزبان زائران پیاده رضوی بود که این جلوه مشارکت مردم در همیاری برای ارتقای فرهنگ تشیع شایسته قدردانی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha