۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳
کد خبر: 85591705
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۹۸۰ دستگاه ماینر قاچاق در شیراز کشف شد

۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۳
کد خبر: 85591705
۹۸۰ دستگاه ماینر قاچاق در شیراز کشف شد

شیراز-ایرنا- فرمانده انتظامی استان فارس گفت:  ۹۸۰ دستگاه ماینر ( دستگاه تولید رمز ارز) قاچاق به ارزش ۱۰۲ میلیارد ریال در شیراز کشف شد.

به گزارش ایرنا، سردار رهام بخش حبیبی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان فارس در اجرای طرح های برخورد با اخلالگران اقتصادی و دستگاه‌های رمز ارز قاچاق و با انجام اقدامات اطلاعاتی و همکاری با عوامل شرکت برق، یک محل استقرار دستگاه تولید رمز ارز (ماینر) در شهر شیراز را شناسایی کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از آن مکان، ۹۸۰ دستگاه ماینر قاچاق در حال فعالیت و تولید رمز ارز را کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان مربوطه ارزش این ماینرهای قاچاق ۱۰۲ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال داده شد.
حبیبی با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص و ارسال آن به تعزیرات حکومتی، افزود: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت افراد سودجو و قاچاقچیان، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha