پیشتازی گیتی‌پسند اصفهان در نقل‌ و انتقالات لیگ برتر هندبال

اصفهان- ایرنا- تیم گیتی‌پسند اصفهان تا این‌جای فصل نقل و انتقالات سی‌ و هفتمین دوره لیگ‌ برتر هندبال مردان ایران با ۱۱ بازیکن به توافق رسیده است و فعالیت این باشگاه در پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، هرچند فصل گذشته لیگ برتر هندبال، اصفهان با داشتن چهار تیم بیشترین تعداد نماینده در مسابقات را داشت ولی حذف تیم پرواز هوانیروز و عملکرد نسبتا ضعیف تیم های سپاهان نوین و سپاهان باعث شد امید نصف جهان برای کسب عنوان تنها به گیتی پسند باشد.

با پایان لیگ سی و ششم، گیتی پسند نماینده هندبال اصفهان موفق شد با کسب ۳۴ امتیاز، بالاتر از سپاهان اصفهان در رتبه سوم لیگ برتر هندبال کشور قرار بگیرد.

تیم هندبال گیتی‌پسند درحالی بر روی سکوی سی‌ و ششمین دوره لیگ‌ برتر قرار گرفت که بعنوان یگانه تیم موفق شد، تنها شکست فصل را به صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ برتر تحمیل کند.

تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان که برای سومین حضور متوالی در لیگ برتر هندبال مردان کشور آماده می‌شود، این روزها فعالیت نقل‌ و انتقالات را با جدیت دنبال می‌کند تا پس از کسب مقام سوم در فصل گذشته و حضور روی سکو به‌عنوان تنها تیم از نصف‌ جهان، بتواند در فصل سی‌ و هفتم نیز نماینده شایسته‌ای برای استان اصفهان باشد.

مدیر اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل باشگاه گیتی پسند در این پیوند به ایرنا گفت: تیم هندبال گیتی پسند امسال نیز به‌دنبال حضور مقتدرانه در لیگ برتر است و از همین‌رو مدیران باشگاه طبق لیست مورد نیاز کیوان صادقی، سرمربی تیم هندبال باشگاه، روز گذشته با چند بازیکن جدید به توافق رسیدند و قرارداد چند بازیکن نیز تمدید شد.

جواد شریف ادامه داد: قرارداد ۱۱ بازیکن با تیم هندبال گیتی‌پسند برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ رقابت‌های لیگ‌برتر تا امروز به‌ ثبت رسیده که شامل پنج تمدید قرارداد و ۶ ثبت قرارداد جدید است.

وی اظهار داشت: قرارداد سعید علوی، ساسان صادقی، کسری جوانبخت، رضا عزتی و علیرضا پیرزاده‌اهوازی که فصل گذشته نیز در تیم هندبال گیتی‌پسند حضور داشتند تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین یونس بدیعی دروازه‌بان فصل گذشته سپاهان‌نوین، امیرعلی حیدری و علی شایسته از پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد، پوریا فتاحی از پیکان سبزوار، محمدرضا غفاری از فرازبام خائیز دهدشت و بهشاد فاتحی‌زاده از سپاهان با امضای قراردادی به‌صورت رسمی به جمع شاگردان کیوان صادقی ملحق شدند.

شریف تاکید کرد: فعالیت تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان در پنجره نقل‌ و انتقالات تابستانی ادامه خواهد داشت و در روزهای آینده از تمدیدی‌ها و بازیکنان جدید برای فصل پیش‌روی لیگ‌برتر رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان فصل گذشته با کسب ۳۴ امتیاز در رتبه سوم لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفت و تنها تیمی بود که موفق شد تنها شکست فصل را به تیم صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ برتر هندبال، تحمیل کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha