پنج هندبالیست به جمع بازیکنان گیتی‌پسند اصفهان پیوستند

اصفهان-ایرنا- باشگاه گیتی پسند پنج هندبالیست شامل سه بازیکن فصل پیش این باشگاه و ۲ بازیکن فصل پیش تیم‌های سپاهان نوین و زغال سنگ طبس را برای فصل پیش‌روی لیگ برتر کشور به خدمت گرفت.

به گزارش شامگاه سه‌شنبه ایرنا از باشگاه گیتی پسند اصفهان، محمدرضا نقدی، علی سعیدی و محمدحسین رحمتی بازیکنان جوان فصل گذشته تیم هندبال گیتی پسند با تمدید قرارداد خود به جمع شاگردان کیوان صادقی، سرمربی تیم گیتی پسند در فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ اضافه شدند.

هر سه این بازیکنان ۱۹ ساله هستند و سابقه حضور در تیم هندبال ذوب آهن اصفهان را در کارنامه دارند. همچنین سعیدی سابقه حضور در تیم های ملی هندبال ساحلی بزرگسالان و تیم های ملی هندبال نوجوانان و جوانان و رحمتی سابقه دعوت به تیم ملی هندبال نوجوانان را دارد.

پنج هندبالیست به جمع بازیکنان گیتی‌پسند اصفهان پیوستند پنج هندبالیست به جمع بازیکنان گیتی‌پسند اصفهان پیوستند

پنج هندبالیست به جمع بازیکنان گیتی‌پسند اصفهان پیوستند

علاوه بر این ۲ بازیکن مهدی نصوحی و هادی شریفی نژادیان بازیکنان فصل پیش سپاهان نوین و زغال سنگ طبس با حضور در دفتر باشگاه گیتی پسند و مذاکره با مدیران باشگاه به تیم هندبال گیتی پسند پیوستند.

نصوحی ۲۲ ساله پیش از این سه سال در تیم سپاهان نوین حضور داشت و شریفی نژادیان نیز بازیکن ۱۷ ساله اصفهانی است که سابقه حضور در تیم های سنگ آهن بافق یزد و زغال سنگ طبس را در کارنامه خود دارد.

پنج هندبالیست به جمع بازیکنان گیتی‌پسند اصفهان پیوستند پنج هندبالیست به جمع بازیکنان گیتی‌پسند اصفهان پیوستند

به گزارش ایرنا، تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان، فصل گذشته با کسب ۳۴ امتیاز بالاتر از سپاهان اصفهان در رتبه سوم لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفت و یگانه تیمی بود که موفق شد تنها شکست فصل را به تیم صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ برتر تحمیل کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha