۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۲
کد خبر: 85591780
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: کنگره ملی شهدای کاشان مردمی سازی می‌شود

۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۰۲
کد خبر: 85591780
فرماندار: کنگره ملی شهدای کاشان مردمی سازی می‌شود

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت:در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر مردمی سازی‌ کنگره شهدا، تا حد ممکن کنگره ملی شهدای کاشان را را مردمی برگزار می‌کنیم به گونه‌ای که مردم در این اجلاسیه نقش‌آفرینی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا محمدی فشارکی عصر دوشنبه در جلسه هماهنگی کنگره ملی سرداران و ۱۸۰۰ شهید شهرستان کاشان افزود: یکی از اتفاقات مهم این کنگره برگزاری ۶۰۰ یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس کاشان است.

وی اظهار کرد: اجلاسیه یادواره ۴۹ شهید کارمند با حضور کفیل رئیس بسیج اقشار در هفته جاری، یادواره شهدای جهاد و یادواره ۴۶شهید فراجا در مهرماه در راستای کنگره ملی شهدای کاشان برگزار خواهد شد.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: نمایش‌های ترکیبی و صحنه‌ ای از ۱۲ آبان روز حماسه و ایثار کاشان و نمایشگاه تجهیزات نظامی و پیشرفت علمی، دی‌ماه در این شهرستان‌ برگزار خواهد شد.

محمدی گفت: دیدار با رهبر انقلاب که جزئی از آداب کنگره شهدا است، در آذرماه خواهد بود.

وی اظهار کرد: کنگره ملی در سطح استان‌ها برگزار می‌شود ولی به دلیل ظرفیت کاشان این شهرستان‌ میزبان این کنگره در دی‌ماه یا بهمن‌ماه خواهد بود.

فرماندار ویژه کاشان بیان کرد: ما به دنبال این هستیم کنگره آثار خودش را در بین مردم به نمایش بگذارد و حال و هوای شهر شهدایی شود.

مردم شهرستان کاشان در مجموع ۱۸۰۰ شهید والامقام در جریان مبارزات پیروزی انقلاب، دوران دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت (ع) و دفاع از حریم امنیت و سلامت تقدیم جمهوری اسلامی ایران کردند.

کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، پرجمعیت‌ترین شهر اصفهان پس از مرکز این استان و بیست و هشتمین شهر پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha