۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۷
کد خبر: 85591806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کین: گلزنی‌های رونالدو در ۳۹ سالگی به من انگیزه داد

۱۹ شهریور ۱۴۰۳، ۱۹:۲۷
کد خبر: 85591806
کین: گلزنی‌های رونالدو در ۳۹ سالگی به من انگیزه داد

تهرا- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال انگلیس عنوان کرد که موفقیت فوق‎‌ستاره پرتغالی در به ثمر رساندن نهصد و یکمین گلش در ۳۹ سالگی، به او برای ادامه بازی انگیزه داده است.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، کریستیانو رونالدو یکشنبه‌شب در پیروزی پرتغال برابر اسکاتلند، نهصد و یکمین گلش را در دوران حرفه‌ای ملی و باشگاهی به ثمر رساند.

آمادگی بالای رونالدو در ۳۹ سالگی، حالا الهام‌بخش و انگیزه‌ای برای دیگر ستاره‌های فوتبال جهان شده که بدون نگاه به سن‌شان تا جایی که آمادگی دارند به فوتبال ادامه بدهند.

هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس یکی ستاره‌هایی است که در واکنش به گل شماره ۹۰۱ رونالدو، از انگیزه‌اش برای ادامه حضور در بازی‌های ملی صحبت کرد.

کین در حال آماده شدن برای بردن صدمین بازی ملی خود برای انگلیس در بازی فرداشب برابر فنلاند است و می‌گوید با وجود اینکه ماه جولای ۳۱ ساله می‌شود، قصد ندارد حضور در مسابقات ملی را متوقف کند.

کین برخلاف رونالدو که در یورو ۲۰۱۶ قهرمان اروپا شد، هنوز نتوانسته با انگلیس قهرمان شود و در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۴ با وجود رسیدن سه‌شیرها به فینال، آنها با شکست برابر ایتالیا و اسپانیا، دست‌شان از جام کوتاه ماند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: احساس می‌کنم در شرایط جسمانی و روحی بسیار خوبی هستم و در اوج دوران حرفه‌ام هستم. تماشای بازیکنان دیگر مانند رونالدو که نهصدویکمین گلش را در ۳۹ سالگی ثبت کرد، به من انگیزه می‌دهد تا زمانی که ممکن است، بازی کنم.

کین افزود: عاشق فوتبال و نمایندگی انگلیس هستم، بیش از هر چیزی نمی‌خواهم این بازی به این زودی تمام شود، برای من، شخصا، اکنون این مهم است که هم در پیراهن انگلیس و هم در سطح باشگاهی، پیشرفت کنم. من تشنه چیزهای بیشتری هستم و مصمم هستم که ادامه دهم.

انگلیس روز سه‌شنبه در دومین بازی در سطح B، لیگ ملت‌ها در ومبلی به مصاف فنلاند می‌رود. آنها در اولین بازی که لی کارسلی به عنوان سرمربی موقت این تیم را هدایت کرد، جمهوری ایرلند را شکست دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha