چهار ملی‌پوش هندبال به گیتی‌پسند اصفهان پیوستند

اصفهان-ایرنا- باشگاه گیتی پسند اعلام کرد: چهار بازیکن ملی پوش تیم های  فصل قبل سپاهان نوین، فراز بام دهدشت، پیکان سبزوار و پلیمر خلیج فارس برای شرکت در لیگ برتر فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ به این تیم اصفهانی پیوستند.

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا از باشگاه فرهنگی ورزشی گیتی پسند اصفهان، یونس بدیعی، محمد رضا غفاری،پوریا فتاحی و علی شایسته بازیکنان ملی پوش تیم های فصل قبل سپاهان نوین،فراز بام دهدشت، پیکان سبزوار و پلیمر خلیج فارس با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران باشگاه به تیم هندبال گیتی پسند پیوستند.

بدیعی سابقه حضور در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و باشگاه های نیروی زمینی شهید شاملی و سپاهان را در کارنامه خود دارد.

غفاری با ۲۱ سال سن در پُست بغل چپ بازی می کند و سابقه حضور در تیم های فراز بام دهدشت ، پدافند هوایی کرج و همچنین حضور در تیم های ملی نوجوانان و جوانان ایران را دارد.

فتاحی نیز سابقه حضور در تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید و باشگاه های زغال سنگ طبس و ذوب آهن را در کارنامه خود دارد.

شایسته نیز که فصل گذشته بازیکن ارزنده تیم پلیمر خلیج فارس بود سابقه حضور در تیم های ذوب آهن ، زغال سنگ طبس ، زاگرس اسلام آباد را در لیگ برتر هندبال ایران دارد و حضور در تیم های ملی هندبال نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان از دیگر سوابق این بازیکن است.

چهار ملی‌پوش هندبال به گیتی‌پسند اصفهان پیوستند چهار ملی‌پوش هندبال به گیتی‌پسند اصفهان پیوستند
چهار ملی‌پوش هندبال به گیتی‌پسند اصفهان پیوستند چهار ملی‌پوش هندبال به گیتی‌پسند اصفهان پیوستند

به گزارش ایرنا، تیم هندبال گیتی‌پسند اصفهان، فصل گذشته با کسب ۳۴ امتیاز بالاتر از سپاهان اصفهان در رتبه سوم لیگ برتر هندبال کشور قرار گرفت و یگانه تیمی بود که موفق شد تنها شکست فصل را به تیم صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ برتر تحمیل کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha