۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85592242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: گشت‌های نظارتی بر بازار در آستانه بازگشایی سال تحصیلی تشدید شود

همدان- ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر اینکه عرضه انواع کالاها باید با قیمت عادلانه و مصوب باشد، گفت: گشت های نظارتی در بازار به صورت مشترک و هماهنگ بر عرضه مناسب کالا با قیمت عادلانه و مصوب باید تشدید شود.

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز سه شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان همدان افزود: گشت مشترک در بازار باید از فرمانداری، صمت، تعزیرات، اتاق اصناف، اتحادیه صنف مربوط ، جهاد کشاورزی و بهداشت حضور داشته باشند تا یکجا به مشکلات واحدهای توزیع و فروش کالا رسیدگی کنند.

وی ساماندهی و مبارزه با سد معبر را وظیفه ذاتی شهرداری دانست و تاکید کرد: شهرداری در این زمینه می تواند از همکاری پلیس اماکن نیز استفاده کند.

استاندار همدان خواستار رسیدگی به مساله دستفروش های نوشت افزار شد که در ساعات غیر تعیین شده در معابر اقدام به فروش نوشت افزار و دیگر وسایل مورد نیاز مدرسه می کنند.

وی در باره اختلافی که در زمینه هزینه دوخت لباس مدارس بوجود آمده است یادآور شد: برای حل این مشکل می توان حداکثر تا ۱۰ درصد به عنوان خدمات جانبی از مراجعه کنندگان برای البسه مدارس دریافت شود.

قاسمی فرزاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تولید گندم در استان به بیش از ۷۰۵ هزار تن رسیده است، افزود: این میزان تولید چهار برابر نیاز استان است و می توان آن را به استانهای دیگر ارسال کرد.

استاندار همدان بر عرضه کالا با قیمت عادلانه و مصوب تاکید کرد

وی تعیین قیمت گندم به مبلغ ۲۵۰ هزار ریال نسبت به قیمت جهانی را مناسب دانست و تاکید کرد: این می تواند خبر خوبی برای کشاورزان باشد.

قاسمی فرزاد اظهار امیدواری کرد که مطالبات گندم کاران و جوکاران بزودی پرداخت شود تا کشاورزان برای کشت پاییزه دچار مشکل نشده و دستشان خالی نباشد.

وی بیان کرد: تولید دام سبک باید به اندازه ای باشد که نیاز پروتئین جامعه تامین شود و ستاد پشتیبانی امور دام نیز نهاده لازم را در اختیار دامداران قرار دهد.

وی بر نظارت بر عرضه و کیفیت نان مصرفی مردم تاکید و تصریح کرد: نانوایان باید یک ساعت قبل از شروع ساعت اداری، پخت نان را آغاز کنند.

استاندار همدان ادامه داد: نانوایی ها نباید برای ریختن کنجد، اضافه دریافتی ثبت کنند، بلکه مقرر شده است پس از تایید بهداشت، مبلغ کنجد اضافه جداگانه در کارتخوانها لحاظ شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha