قتل عام دوباره آوارگان فلسطینی در خان یونس با حمایت آمریکا انجام شد

تهران - ایرنا - گروههای فلسطینی حمله دوباره ارتش رژیم صهیونیستی به چادرهای آوارگان در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه و قتل عام شمار دیگری از آوارگان فلسطینی را با حمایت آمریکا و در راستای عملیات نسل کشی و پاکسازی قومی دانستند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، کمیته های مقاومت فلسطین در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت بامداد امروز سه شنبه ارتش رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن چادرهای آوارگان در منطقه مواصی شهر خان یونس تاکید کردند که این قتل عام جدید شهروندان فلسطینی کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود مناطق امن در نوار غزه را بار دیگر آشکار کرد.

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت جدید صهیونیست ها در خان یونس که منجر به شهادت بیش از ۴۰ غیرنظامی فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۶۰ نفر از آنها شد، افزود: قتل عام آوارگان فلسطینی در خان یونس تاکیدی بر فاشیستی بودن رژیم اشغالگر اسرائیل و پافشاری این رژیم بر ارتکاب جنایات نسل کشی برای ایجاد رعب و وحشت در بین فلسطینیان است.

در این بیانیه آمده است: این جنایت و سایر جنایات نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین بدون مشارکت و حمایت بی حد و حصر آمریکا از کابینه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم انجام نشده است.

همچنین جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز در بیانیه مشابهی با اشاره به اینکه جنایت جدید رژیم صهیونیستی در قتل عام آوارگان فلسطینی در خان یونس «جنایت جنگی» است، افزود: این جنایت نتیجه حمایت مستقیم آمریکا از رژیم جنایتکار اسرائیل و همدستی برخی از حکام کشورهای عربی است.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر هدف قرار دادن مرکز فرماندهی و کنترل مقاومت و حضور فرماندهان مقاومت در داخل چادرهای هدف قرار گرفته را کذب و دروغ دانست و تاکید کرد که مقاومت و عملیات انتقام جویانه در برابر جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل افزایش خواهد یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha