افتتاح سالن روستای «مرتضی‌قلی‌کندی» خوی/توسعه خدمات در کانون زلزله ۲ سال گذشته

ارومیه- ایرنا- سالن ورزشی شهدای خدمت روستای مرتضی قلی کندی خوی که کانون زمین لرزه مهرماه سال ۱۴۰۱ بود، در مساحت ۷۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال با حضور استاندار آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح این طرح گفت: احداث این سالن ورزشی در مدت زمان کمتر از یک سال در روستاهای مرتضی قلی کندی به اتمام رسیده و برای تفریح جوانان این روستا در اختیار قرار داده شده است.

سجاد بیرامی افزود: با توجه به اینکه جوانان این روستا علاقه خاصی به رشته والیبال داشته و چندین بازیکن در لیگ های مختلف کشوری دارند، این سالن احداث شده است.

افتتاح سالن ورزشی در «مرتضی‌قلی‌کندی» خوی/ توسعه خدمات در روستای کانون زلزله ۲ سال گذشته

بازدید استاندار آذربایجان‌غربی روند اجرای محور خوی-قطور-رازی

این محور یکی از جاده‌های مهم در ذربایجان غربی و یکی از نزدیک‌ترین مسیرهای منتهی به شهرهای شرقی در کشور ترکیه محسوب شده و بهره‌برداری از این محور باعث تسهیل ارتباط کریدور ترانزیتی به مرز ترکیه می‌شود.

همچنین احداث کامل مسیر خوی - قطور - مرز رازی باعث افزایش تردد بین استان‌های شمال غرب کشور با مرز رازی در شهرستان خوی خواهد شد.

افتتاح سالن ورزشی در «مرتضی‌قلی‌کندی» خوی/ توسعه خدمات در روستای کانون زلزله ۲ سال گذشته

در حال حاضر ‌۳۰ کیلومتر از این محور آماده افتتاح شده است.

به گزارش ایرنا، روستای مرتضی قلی کندی از روستاهای بخش مرکزی خوی در روز ۱۳ مهرماه سال ۱۴۰۱ به عنوان کانون زمین لرزه ۵.۳ ریشتری در این منطقه بود.

در این روستاها بسیاری از واحدهای مسکونی تخریب شده و نیازمند بازسازی بود که با تلاش مسوولان استانی و شهرستانی در کمترین زمان ممکن بازسازی و تحویل شد.

استاندار آذربایجان غربی امروز، سه شنبه در سفری یکروزه به شهرستان خوی علاوه بر افتتاح طرح های مختلف توسعه ای در این شهر، روند اجرای مصوبات دور اول سفر به این شهرستان را بررسی خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha