۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85592468
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون شرکت آب منطقه‌ای: انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است

کرج – ایرنا- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان البرز با بیان اینکه حدود هشت هزارو۴۵۶ حلقه چاه غیر مجاز آب در این استان شناسایی شده است ، اعلام کرد: انسداد کامل این چاهها به تامین اعتبار مالی مناسب نیاز دارد.

"محب مصری " روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای انسداد هر حلقه چاه غیر مجاز آب ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار نیاز است .

وی ادامه داد: امسال برای انسداد یک هزارو۷۱۰ حلقه چاه در البرز برنامه ریزی شده است اما اعتبار کافی در اختیار نیست و باید از منابع مختلف برای تحقق این هدف کمک گرفت.

مصری با اشاره به افت شدید سفره های آب زیر زمینی دشت های استان البرز گفت: برای کاهش بار این سفره ها ، انسداد تمام چاههای غیر مجاز در کمترین زمان ممکن ضروری است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان البرز تاکید کرد: مدیریت منابع آبی با توجه به کثرت جمعیت و نیازهای کشاورزی و صنعتی از مهمترین نیازهای این استان است.

وی افزود: تاکنون ۲ طرح تغذیه مصنوعی برای نجات دشت های البرز تکمیل و بهره برداری شده اما مدیریت مصرف در تمام بخش ها نیازمند همراهی مردم و تمام مصرف کنندگان آب در بخش های کشاورزی و صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha