حضور مسافران در مازندران به نقطه اوج رسیده است

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با بیان این که در روزهای پایانی تعطیلات تابستان حضور مسافران در این خطه از شمال به نقطه اوج خود رسیده است، گفت: تلاش می کنیم کالاهای اساسی، خدماتی و سوخت رسانی بدون وقفه به مسافران و شهروندان ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یوسف نوری امروز سه شنبه در حاشیه بازدید از شرکت پخش فرآوردهای نفتی ساری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با دستور وزیر کشور جلسه خوبی برای تامین سوخت روزهای پایانی تعطیلات برگزار شد و در این بخش مشکلی نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: هفته گذشته در یک مدت کوتاه چهار میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر وارد این استان شدند که این حجم از مسافر سبب شکل گیری برخی از صف ها در مازندران شد.

نوری با بیان این مطلب که شرکت پخش فراوردهای نفتی مازندران قبل از نوروز تا کنون فعالیت های بسیار ارزشمندی ارائه کردند، افزود: در تعطیلات هفته گذشته تلاش این زحمت کشان قابل تقدیر است.

وی افزود: استان مازندران با جاذبه های خوبی که دارد مورد اقبال مسافرانی است که از سراسر کشور خود را به این خطه از شمال کشور می رسانند.

این مقام مسوول تصریح کرد: مازندران برای تامین کالاهای اساسی به همراه آرد و نان مسافران و شهروندان مشکلی ندارد و برخی از صف های ایجاد ایجاد شده به خاطر انبوه مسافرانی است که به این استان عزیمت کردند.

حضور مسافران در مازندران به نقطه اوج رسیده است

به گزارش ایرنا، در شهرستان های رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، کلاردشت، نوشهر و نور واقع در غرب مازندران طی تعطیلات هفته اخیر مسافران و اهالی در سوخت‌گیری خودروهای خود در این منطقه به علت ورود میلیونی مسافران با مشکل کمبود بنزین مواجه شدند که با تدابیر اندیشیده شده از سوی مسوولان امر این کمبود برطرف شده و توزیع بنزین در جایگاه های سوخت منطقه به حالت عادی برگشته است.

ثبت ۲۱ میلیون تردد در استان مازندران به ویژه در غرب این استان طی هفته گذشته به گفته مسوولان امر تقاضا و مصرف سوخت در این منطقه را افزایش داده و موجب تشکیل صف های طولانی خودرو در برخی از پمپ بنزین‌های غرب استان شده بود.

باتوجه به خروج حجم بالایی از مسافران از شهرستان های غرب مازندران، اکنون ترافیک همچنین دریافت بنزین در جایگاه های سوخت در شهرستان های غرب مازندران روان گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha