ثبت ۲۱ میلیون تردد و ورود افزون بر چهار میلیون مسافر در تعطیلات اخیر به مازندران

ساری- ایرنا- استانداری مازندران از تردد ۲۱ میلیون خودرو در تعطیلات اخیر در استان خبر داد و  اعلام کرد: در روزهای ماه پایانی ماه صفر، افزون بر چهار میلیون مسافر به این خطه از شمال کشور سفر کردند.

یوسف نوری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آمار مسافرت‌های اخیر در تعطیلات گذشته به این استان اعلام کرد: در تعطیلات اخیر چهار میلیون و ۸۰۰ هزار مسافر به مازندران وارد شدند و ۲۱ میلیون تردد در این استان صورت گرفت.

وی خاطر نشان کرد: این آمار بر اساس ثبت دوربین های ترافیکی درون شهری و نیز مسیر محورهای برون شهری اعم از ساکنان بومی استان و مسافران می باشد که به دلیل حجم بالای تردد خودروهای بومی برای حضور در مراسمات شهری و یا حضور در روستاها و نیز خودروهای مسافران غیر بومی جهت حضور در استان یا عبور از استان آمار تردد در استان چندین برابر ورودی مسافران است.

استاندار مازندران ادامه داد: این تردد فزاینده منجر به ترافیک های بی سابقه در استان شد که نتیجه آن عدم حضور به موقع تانکرهای سوخت به جایگاه‌ها بود.

ثبت ۲۱ میلیون تردد و ورود افزون بر چهار میلیون مسافر در تعطیلات اخیر به مازندران

وی گفت: جهت حل مسئله سوخت در این چند روز بارها ضمن تماس با وزیر نفت و همچنین مدیرعامل پالایش و پخش فراورده های نفتی و هماهنگی با استان های همجوار صورت گرفت و با حضور در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه در غرب استان اقدام به مدیریت تامین نفتکش های سوخت از استان های همجوار کردیم.

به گزارش ایرنا، در شهرستان های رامسر، تنکابن، عباس آباد، چالوس، کلاردشت، نوشهر و نور واقع در غرب مازندران طی تعطیلات هفته اخیر مسافران و اهالی در سوخت‌گیری خودروهای خود در این منطقه به علت ورود میلیونی مسافران با مشکل کمبود بنزین مواجه شدند که با تدابیر اندیشیده شده از سوی مسوولان امر این کمبود برطرف شده و توزیع بنزین در جایگاه های سوخت منطقه به حالت عادی برگشته است.

ثبت ۲۱ میلیون تردد در استان مازندران به ویژه در غرب این استان طی هفته گذشته به گفته مسوولان امر تقاضا و مصرف سوخت در این منطقه را افزایش داده و موجب تشکیل صف های طولانی خودرو در برخی از پمپ بنزین‌های غرب استان شده بود.

باتوجه به خروج حجم بالایی از مسافران از شهرستان های غرب مازندران، اکنون ترافیک همچنین دریافت بنزین در جایگاه های سوخت در شهرستان های غرب مازندران روان گزارش شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha