حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از توسعه کلینیک‌های رشد و تکامل

تهران- ایرنا- با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی، تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل شتاب می‌گیرد تا زمینه ارتقای پژوهش‌ها، درمان و توسعه فناوری‌های این حوزه فراهم شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی در نظر دارد در راستای ارتقای سلامت شناختی جامعه با تشخیص و درمان به موقع اختلالات مربوط به رشد و تکامل، برای دومین بار از تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل حمایت کند.

در چارچوب این سیاست به منظور تامین، حفظ و ارتقای سطح تکاملی کودکان از طریق اقدامات پیشگیرانه، آموزشی، غربالگری، تشخیص، درمان و توانبخشی کودکان گروه هدف، از تاسیس و توسعه کلینیک های رشد و تکامل طبق آیین نامه «تاسیس و بهره برداری مراکز تخصصی رشد و تکامل وزارت بهداشت» حمایت می‌شود.

این حمایت در شهرستان ها تا سقف ده میلیارد ریال و در تهران تا سقف پانزده میلیارد ریال مطابق با شیوه نامه است. در این راستا از افراد حقیقی و حقوقی واجد شرایط (مطابق با آیین نامه تاسیس و بهره برداری مراکز تخصصی رشد و تکامل)، که موافقت اصولی را از وزارت بهداشت کسب نموده اند، دعوت می شود تا تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ نسبت به ثبت درخواست از طریق کارتابل کاربری سایت ستاد، بخش اکوسیستم اقدام کنند.

ثبت درخواست به معنای تایید و دریافت تسهیلات نیست و نتایج پس از داوری درخواست های ارسالی اعلام خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha