هیات تجاری و فناوری ایران به نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی اعزام می‌شود

تهران - ایرنا -یک هیات‌تجاری و فناوری متشکل از شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در صنعت نفت و گاز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی به نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی اعزام می‌شود.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، نمایشگاه سالانه نفت و گاز ابوظبی در امارات متحده عربی موسوم به ADIPEC که ۱۴ تا ۱۷ آبان سال جاری برگزار می شود در واقع محلی برای گردهمایی بازیگران اصلی حوزه انرژی‌های فسیلی و ملاقات فعالان و مدیران شرکت‌ها و متخصصان نفت، گاز و انرژی از کشورهای مختلف با یکدیگر است.

این نمایشگاه علاوه‌ بر حوزه‌های تخصصی نفت و گاز، در حوزه‌هایی چون برنامه‌ریزی و مدیریت تولید نفت و گاز، اکتشاف و پژوهش نفت و گاز، تولید و فرآوری نفت و گاز، تجهیزات و تکنولوژی نفت و گاز، ایمنی و بهداشت، بازاریابی و فروش، مدیریت اقتصادی و مالی، فناوری هوش مصنوعی و داده‌کاوی، انرژی و محیط زیست هم فعالیت می‌کند.

هیات تجاری و فناوری ایران به نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی اعزام می‌شود

آخرین مهلت ثبت‌نام در این نمایشگاه بیستم مهر ماه سال جاری است.

بر همین اساس علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این نمایشگاه می‌توانند به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به آدرس Ghazal.inif.ir مراجعه یا با شماره‌های ۶۳۱۰۳۳۱۷-۰۲۱ و ۰۹۹۴۴۳۶۰۱۱۹ تماس حاصل کنند.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری، یکی از خدمات توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان برای بازاریابی محصولات خود در بازارهای صادراتی، حمایت از اعزام هیات‌های تجاری و فناوری ایرانی (شرکت‌های دانش‌بنیان) و پذیرش هیأت‌های تجاری و فناوری خارجی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha