۲۰ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۲۲
کد خبرنگار: 1031
کد خبر: 85592987
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ظرفیت‌های اصفهان برای تحقق قانون هفتم توسعه شناسایی شود

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: مدیران استان، در قالب جلسات همفکری، قانون هفتم توسعه را مرور کنند و هر ظرفیتی که می‌تواند در راستای تحقق اهداف این قانون تعریف شود را شناسایی و برای تحقق آن، راهکار عملیاتی ارائه کنند.

به گزارش ایرنا، سیدرضا مرتضوی عصر سه شنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اصفهان، با تأکید بر زمینه سازی برای اجرای قانون هفتم توسعه، افزود: لازمه تحقق اهداف این قانون، شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای موجود در دستگاه‌های اجرایی است.

استاندار اصفهان اظهار کرد: در شورای برنامه‌ریزی استان نیز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در راستای جهت‌گیری صحیح دستگاه‌های اجرایی در تحقق برنامه هفتم توسعه، پیشنهادات خود را ارائه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی متمرکز به این حوزه ورود نکنند، نتیجه مورد نظر حاصل نخواهد شد.

مرتضوی یادآور شد: حوزه تأثیرگذاری استان اصفهان می‌تواند در سطح ملی نیز دیده و در تدوین آیین‌نامه‌های مورد نیاز نقش استان در نظر گرفته شود.

وی افزود: به‌دلیل بی توجهی به همه جوانب در آیین‌نامه های ابلاغی، با مشکلاتی مواجه هستیم زیرا تصمیم‌گیری در سطح ملی و بدون در نظر گرفتن شرایط استان‌هاست.

وی درباره افزایش و ارتقاء بهره‌وری در استان نیز گفت: سازمان ملی بهره‌وری با همکاری وزارتخانه‌ها همکاری‌هایی را تعریف کرده تا از سطح ملی در حوزه‌های مختلف استان‌ها برنامه‌هایی را تدوین کند و در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار دهد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: باید با هدف دستیابی و ارتقای بهره‌وری با همکاری دانشگاه‌های استان، ظرفیت‌های موجود شناسایی و براساس مشوق های کاربردی نقشه راه دستگاه‌های اجرایی استان در این حوزه تنظیم شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha