استاندار اصفهان از درخشش جوانان استان در پارالمپیک پاریس ستایش کرد

اصفهان-ایرنا- استاندار اصفهان در پی افتخارآفرینی تعدادی از قهرمانان این استان در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اعلام کرد: افتخارآفرینی جوانان برومند اصفهان در پارالمپیک پاریس موجب مسرت مردم کشور و استان شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی روز سه‌شنبه با صدور پیامی افزود: درخشش چشمگیر و افتخارآفرینی پنج تن از جوانان برومند استان اصفهان در مسابقات پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴ و کسب مدال‌های ارزشمند از این رقابت ممتاز جهانی، موجب مسرت مردم عزیز ایران اسلامی بویژه هم استانی‌های ارجمند شد.

وی در پیام خود تاکید کرد: بدون تردید این موفقیت غرورآفرین مرهون همت بلند، تلاش‌های مضاعف و پشتکار شایسته فردی و جمعی قهرمانان توانمند استان در این عرصه و حمایت‌های بی بدیل خانواده‌های فداکار و عزیز ایشان است.

استاندار اصفهان در پیام خود، افتخارآفرینی هاجر صفرزاده، میثم بنی طباء، هادی نوری حامد حق شناس و علیرضا مختاری را که سبب به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار ایران اسلامی در این پهنه جهانی شد را به این ورزشکاران، خانواده‌هایشان، مربیان و کادر فنی پرتلاش تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، شاهد تاریخ‌سازی نمایندگان ورزش اصفهان در این مسابقات بودیم که موفق شدند با ۶ نماینده در کسوت ورزشکار و یک نماینده در کسوت مربی در بزرگترین آوردگاه ورزش دنیا حاضر شوند که حاصل آن کسب پنج نشان ارزشمند بود.

در این رقابت‌ها هاجر صفرزاده در پارادو و میدانی مدال نقره، سیدمیثم بنی طبا در پاراجودو مدال نقره، هادی نوری در میکس کامپوند مدال نقره، حامد حق شناس در پاراتکواندو مدال برنز و علیرضا مختاری در ماده پرتاب وزنه مدال برنز کسب کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha