استاندار آذربایجان غربی: ۶۴ درصد واحدهای مسکونی خوی مقاوم است

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در راستای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در خوی به علت قرارگرفتن این منطقه در خط زلزله گفت: ۶۴ درصد واحدهای مسکونی این شهرستان مقاوم شده است.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان سه شنبه در جلسه بررسی روند اجرای مصوبات سفر شهرستانی در خوی افزود: میانگین مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی این شهرستان بالاتر از میانگین کشوری است.

وی با اشاره به دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای توسعه شهرستان خوی اضافه کرد: احداث چند درمانگاه، مدرسه، گازرسانی و آبرسانی به روستاها با وجود منابع محدود در این مدت در دستور بود.

وی بر شناسایی اولویت‌های توسعه هر منطقه تاکید کرد و ادامه داد: تامین مطالبات مردم باید در دستور کار قرار گیرد و مدیران دستگاه ها برای ایجاد نشاط در جامعه برنامه ریزی کنند.

استاندار آذربایجان غربی یکی از مهمترین نتایج اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در سه سال گذشته را نهضت مدرسه‌سازی دانست و اظهار کرد: در این مدت حدود هزار و ۵۰۰ کلاس درس در استان ساخته شد و ۳۰۰ کلاس درس دیگر نیز در حال احداث است.

معتمدیان بر تقویت ارتباط مدیران با مردم تاکید کرد و گفت: نظرات مردم در تصمیم‌گیری‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا زمینه رضایت آنان فراهم گردد که مصوبات سفرهای شهرستانی براساس مطالبات مردم است.

وی با تاکید بر شناسایی اولویت های توسعه هر منطقه افزود: مسوولان به نیازهای هر منطقه اشراف داشته باشند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha