یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان جابجا شد

زاهدان - ایرنا - معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: یک میلیون و ۸۷۴ هزار و ۷۲۰ تن کالا امسال توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای این استان جابه‌جا شده است.

تیمور باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جابجایی کالا این مدت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چهار درصدی در تعداد سفر و افزایش ۲ درصدی در تناژ داشته است.

وی عمده کالاهای جابه‌جا شده طی این مدت را فرآورده‌های نفتی، سیمان و آرد عنوان کرد و افزود: از این میزان کالای جابه‌جا شده، یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۹۳۰ تن کالا، درون استانی و ۳۳۴ هزار و ۷۹۰ تن کالا به مقصد برون استانی حمل شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هم اینک ۷۹ شرکت حمل و نقل کالا، سه پایانه عمومی بار، بیش از ۱۰ هزار راننده باری و بیش از ۹ هزار ناوگان باری در حوزه تحت پوشش این اداره کل فعالیت می‌کنند.

باقری با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده ۱۲ نظارت ویژه بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل انجام می‌شود، از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ جهت رسیدگی به این اداره‌کل اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha