۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85593415
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

تله‌کیش به نسل ششم وایرلس مجهز شد

۲۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰
کد خبر: 85593415
تله‌کیش به نسل ششم وایرلس مجهز شد

کیش- ایرنا- رییس اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در اقدامی نوآورانه و با هدف ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی، این جزیره به نسل ششم وایرلس یا ۷۱۱ آی‌ایکس مجهز شد.

محمد عزیزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بسیاری از مناطق جزیره کیش به جای شبکه سلولی از شبکه وای‌فای استفاده می‌کنند، اظهار کرد: پیاده‌سازی این فناوری جدید روی ۲ باند ۴.۲ و ۸.۵ گیگاهرتز، امکان ارائه خدمات با کیفیت‌تر و پوشش گسترده‌تر را فراهم کرده است.

به گفته وی نسل ششم وایرلس نسبت به سایر فناوری‌های وای‌فای، تاخیر بسیار کمتری دارد که برای فعالیت‌هایی مانند ویدئو کنفرانس و بازی‌های آنلاین بسیار کاربردی است.

رییس اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه این شبکه جدید قادر به پوشش مشترکان بیشتر و کاهش ازدحام در شبکه است، اضافه کرد: طبق تست‌های انجام شده، سرعت این شبکه تا تا ۵۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.

وی همچنین اعلام کرد که کلیه کاربران، چه اتباع ایرانی و چه اتباع خارجی در کیش می‌توانند با استفاده از سامانه شاهکار به صورت رایگان به این سرویس دسترسی پیدا کنند.

وی درمورد محدوده این سرویس اظهار کرد: علاوه بر اسکله تفریحی، این شبکه در مناطق پرتردد مانند میدان ساحل تا سه راهی پردیس و خیابان فردوسی نیز در دسترس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha